• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CSDD sociālā mārketinga kampaņa "Dārgs prieks": komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze

Thumbnail
View/Open
309-96535-Tone_Luize_lt20017.pdf (1.681Mb)
Author
Tone, Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā “CSDD sociālā mārketinga kampaņas “Dārgs prieks”: komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze” tiek pētīti sociālā mārketinga un pārliecināšanas komunikācijas pamatprincipi. Darba teorētiskā bāze satur analizētu zinātnisko literatūru par mārketingu, sociālo mārketingu, izstrādes varbūtības modeli. Savukārt empīriskā bāze tiek balstīta uz divām pētniecības metodēm – fokusgrupu interviju un kvalitatīvo kontentanalīzi. Darbā tiek pētītas CSDD kampaņas “Dārgs prieks” komunikācijas aktivitātes saistībā ar izstrādes varbūtības modeli un autovadītāju un cilvēku bez autovadītāja tiesībām viedoklis par kampaņu. Darba struktūra sastāv no piecām nodaļām, un tā apjoms ir 100 lpp.
 
In the bachelor thesis “CSDD's Social marketing campaign “Dārgs prieks”: analysis of communication activities and audience opinions” the author explores the basic principles of social marketing and persuasion communication. The theoretical basis of the work contains of analyzed scientific literature on marketing, social marketing, elaboration likelihood model. The empirical base is based on two research methods: focus group interviews and qualitative content analysis. The work explores the communication activities of the CSDD's “Dārgs prieks” campaign in relation to elaboration likelihood model and the opinions of drivers and non-drivers on the campaign. The structure of the work consists of five chapters and it is 100 pages long.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64649
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV