Show simple item record

dc.contributor.advisorLočmele, Klinta
dc.contributor.authorPolmane, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96539
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64652
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt Latvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra sociālo mediju (Instagram un Facebook) komunikāciju un mārketinga paņēmienus 2022. gadā. Teorētiskajā daļā ir aplūkots sociālo mediju jēdziens, mārketinga jēdziens, zīmola jēdziens, sociālo mediju publikāciju krāsu nozīme un kultūras nozaru organizāciju mārketings. Konteksta daļā ir apskatīti sociālo mediju raksturojums, sociālais medijs Facebook un sociālais medijs Instagram, mārketinga raksturojums, digitālais mārketings, sociālo mediju mārketings un sociālo mediju mārketinga stratēģija, zīmola stāsti un zīmola mijiedarbošanās un saskarsmes punkti, kā arī krāsu ietekme uz mārketinga psiholoģiju un krāsu nozīme, mārketings kultūras organizācijās. Lai veiktu pētījumu, autore izmantoja trīs pētnieciskās metodes - strukturēto aptauju internetā (132 respondenti), daļēji strukturētās intervijas ar 7 teātra apmeklētājiem un kvantitatīvo kontentanalīzi. Latvijas Nacionālā teātra sociālo mediju publikācijas ir pozitīvas, krāsainas un dzīvespriecīgākas, jo tiek izmantotas dažādas krāsu gammas un, publikācijas tiek attiecinātas uz dažāda vecuma auditoriju, turpretim, Dailes teātra sociālo mediju Facebook un Instagram publikācijas ir tumšas un vienveidīgas. Tomēr publikācijas, ko sociālajos medijos ievieto Dailes teātris ir pieprasītākas no satura patērētāju puses. Atslēgvārdi: Latvijas Nacionālais teātris, Dailes teātris, Facebook, Instagram, intervija, aptauja.
dc.description.abstractThe goal of this Bachelor thesis is to investigate the social media (Instagram and Facebook) communication and marketing techniques of the Latvian National Theater and the Dailes Theater in 2022. The theoretical basis of the research is the theory and terminology review of social media, the concept of marketing, the concept of branding, the meaning of colors in social media publications and the marketing of organizations in the cultural sectors. The context section covers characteristics of social media, Facebook and Instagram, characteristics of marketing, digital marketing, social media marketing and social media marketing strategy, brand stories and brand interactions and touchpoints, as well as the influence of color on marketing psychology and the importance of color, marketing in cultural organizations. The author uses three research methods - an structured Internet survey (132 respondents), semi-structured interviews with 7 theater visitors and quantitative content analysis. The social media publications of the Latvian National Theater are more positive, colorful and cheerful, they use different color ranges in the publications, and they are aimed at audiences of different ages, whereas the social media publications of Daile Theater on Facebook and Instagram are dark and monotonous. However, publications posted on social media by Dailes Theater are more in demand by content consumers. Keywords: Latvian National Theatre, Dailes Theatre, Facebook, Instagram, interview, survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLatvijas Nacionālais teātris
dc.subjectDailes teātris
dc.subjectFacebook
dc.subjectInstagram
dc.subjectIntervija
dc.titleLatvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2022. gadā
dc.title.alternativeCommunication of the Latvian National Theater and Dailes Theater on social media "Facebook" and "Instagram" in 2022
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record