Latvijas Futbola federācijas kampaņas #MumsIrSpārni analīze laika posmā no 28.11.2022. līdz 30.04.2023.
Author
Dūmiņa, Līva Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Latvijas Futbola federācijas kampaņas #MumsIrSpārni analīze laika posmā no 28.11.2022. līdz 30.04.2023.” mērķis ir izpētīt un noskaidrot kā Latvijas Futbola federācija atspoguļo sociālā mārketinga kampaņu, kādus paņēmienus federācija izmanto, lai mainītu sabiedrības uzskatus par tematu, kā arī, vai tie ir veiksmīgi konkrētā laika periodā. Teorētisko daļu veido nodaļas par sociālo mārketingu, sociālā mārketinga kampaņām, dzimumu līdztiesību, dzimumu līdztiesību sportā. Metodoloģiskajā daļā apskatītas pētījumā izmantotās metodes- aptauja, daļēji strukturēta intervija, kontentanalīze, kā arī novērojuma metode. Empīriskajā daļā tiek veikta Latvijas Futbola federācijas veidoto publikāciju mumsirsparni.lv un Izdevniecības “SANTA” publikāciju kontentanalīze, ar kampaņu saistīto pasākumu analīze, intervijas ar Latvijas Futbola federācijas mārketinga un komunikācijas nodaļas speciālistiem un sabiedrības anketēšana. Pētījuma rezultātā iegūtie dati liecina, ka, izmantojot dažādus sociālā mārketinga kampaņu pamatprincipus, kā arī veiksmīgi plānojot publicēto saturu, iespējams sasniegt mārketinga kampaņas mērķus. The aim of the Bachelor’s thesis “Latvian Football federation campgain #WeHaveWings analysis within time frame from 28.11.2022. till 30.04.2023.” is to find out how Latvian Football Federation reflects the social marketing campaign, what techniques the federations uses to change the public’s view on the subject, as well whether they are successful in a specific period of time. The theoretical background consists of four sections- social marketings, social marketing campaigns, gender equality, gender equality in sports. In the methodological part, the used methods are- survey, semi-structured interview,content analysis and observation description. The empirical part of research where used 4 methods- content analysis of the publications mumsirsparni.lv and Publishing house “SANTA” created by the Latvian Football federation, the analysis of activities related to the campaign, interviews with specialists of marketing and communication department of the Latvian Football federation and public surveys. It is possible to conclude that by using various basic principles of social marketing campaigns and planning content, it is possible to successfully achieve the goals of the marketing campaign.