Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorBaranova, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:17Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96556
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64660
dc.description.abstractBakalaura darba “Komunikācijas loma Latvijas vidusskolēnu finanšu pratības veicināšanā” mērķis - noskaidrot, kāda ir Latvijas iedzīvotāju finanšu pratības stratēģijas 2021. – 2027. gadam darba grupas aktoru komunikācija ar Latvijas skolēniem par finanšu pratību, kādus komunikācijas instrumentus aktori izmanto, kā Latvijas vidusskolēni tos vērtē. Darbam ir 3 daļas: teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un diskusija un secinājumi. Darba teorētiskā daļa ietver literatūru par organizācijām, komunikācijas stratēģiju plānošanu, komunikāciju sociālajos medijos, mediju lietojuma un apmierinājuma teoriju, finanšu pratību, sabiedriskajām attiecībām, jauniešiem, uzvedības ekonomiku. Pētījums balstīts Latvijas vidusskolēnu aptaujā, intervijās ar Nacionālās finanšu pratības darba grupas organizāciju pārstāvjiem, Valsts izglītības satura centra ekspertu.
dc.description.abstractThe main objective of the bachelor's thesis “The Role of Communication in Promoting the Financial Literacy of Secondary School Students of Latvia” is to study, what the communication between organisations that are involved in Strategy of Financial Literacy of Latvian citizens for 2021 – 2027 and Latvian students about questions of financial literacy, what communication instruments these organization use, how Latvian students evaluate these instruments. The thesis has three parts: theoretical, methodological, empirical and discussion and conclusion. The theoretical part of the thesis deals with literature of organizations, planning of communication strategies, communication in social media, usage and gratification approach of media, financial literacy, public relations, youth audience, behavioral economics. The research is based on the survey of Latvian secondary school students, semi-structured interviews with the experts of the organizations that are involved in National financial literacy working group and the expert of the National Centre for Education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectfinanšu pratība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectvidusskolēni
dc.subjectstratēģija
dc.titleKomunikācijas loma Latvijas vidusskolēnu finanšu pratības veicināšanā
dc.title.alternativeThe Role of Communication in Promoting the Financial Literacy of Secondary School Students of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record