Pasākumu sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids: zīmola "Red Bull Latvia" piemērs (01.08.2022. – 31.10.2022.)
Autor
Janevica, Mērija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Pasākumu sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids: zīmola “Red Bull Latvia” piemērs (01.08.2022. – 31.10.2022.)”. Bakalaura darba mērķis ir veikt uzņēmuma “Red Bull Latvia” sponsorēto pasākuma kvantitatīvo kontentanalīzi, gala rezultātā uzzinot atbildes par priekšrocībām un trūkumiem pēc sponsorētā pasākuma, izstrādājot priekšlikumus uzņēmuma projektu uzlabošanai un to sekmīgai realizācijai turpmāk. Darba teorētisko pamatojumu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā aprakstīta sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids, kas ietver mārketinga, tajā skaitā netradicionālo mārketinga un sponsorēšanas apakšnodaļas. Otrā nodaļa apraksta zīmola komunikāciju, tā atpazīstamību, uztveri un patērētāja attieksmes aspektus, balstoties uz psiholoģiju. Pētījuma metodoloģijā izmantota daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā kontentanalīze un tiešsaistes aptauja. The subject of the bachelor thesis is “Event sponsorship as a form of marketing communication: “Red Bull Latvia” brand example (01.08.2022 - 31.10.2022)”. The aim of the bachelor thesis is to carry out the quantitative content of the events sponsored by the company “Red Bull Latvia”, finding out the answers about the advantages and disadvantages of the sponsored event, developing a proposal for the improvement of the company and the successful implementation of projects in the future. The theoretical basis of the work consists of three chapters. The first chapter describes sponsorship as a marketing communication type, which includes marketing, non-traditional marketing and sponsorship subsections. The second chapter describes brand communication, its recognition, perception and consumer attitude aspects based on psychology. The research methodology used semi-structured interview, quantitative content and online survey.