• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Domino’s pizza" ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook

Thumbnail
View/Open
309-96574-Svikla_Liene_ls20096.pdf (2.079Mb)
Author
Svikla, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir zīmola ‘’Domino’s pizza’’ ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, cik veiksmīgi zīmols ‘’Domino’s pizza’’ veic mārketinga komunikāciju savos sociālajos medijos Instagram un Facebook. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā tiks apskatīta teorija, kas sniedz dziļākas zināšanas par zīmolu, mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, sociālajiem medijiem Instagram un Facebook. Darba metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas pētījumā pielietotās metodes - kontentanalīze, interneta aptauja un daļēji strukturēta intervija. Empīriskajā daļā tiek atspoguļoti iegūtie pētījuma dati un secinājumi. Atslēgvārdi: komunikācija, mārketings, Domino’s pizza Latvija, sociālie mediji.
 
The topic of the bachelor’s thesis is the entry of the brand ‘’Domino’s pizza’’ into the Latvian market. Marketing communication on social media Instagram and Facebook. The aim of the work is to find out how successfully the brand ‘’Domino's pizza’’ carries out marketing communication in its social media Instagram and Facebook. The work consists of theoretical, methodological and empirical part of the study. The theoretical part of the work will examine theory about branding, marketing, social media marketing, social media Instagram, Facebook. The methodological part of the work describes the methods used in research, which are content analysis, an internet survey and a semi-structured interview. The empirical part reflects obtained research data and conclusions. Keywords: communication, marketing, Domino’s pizza, social media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64670
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV