Zīmola "Domino’s pizza" ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook
Author
Svikla, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir zīmola ‘’Domino’s pizza’’ ienākšana Latvijas tirgū. Mārketinga komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, cik veiksmīgi zīmols ‘’Domino’s pizza’’ veic mārketinga komunikāciju savos sociālajos medijos Instagram un Facebook. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darba teorētiskajā daļā tiks apskatīta teorija, kas sniedz dziļākas zināšanas par zīmolu, mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, sociālajiem medijiem Instagram un Facebook. Darba metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas pētījumā pielietotās metodes - kontentanalīze, interneta aptauja un daļēji strukturēta intervija. Empīriskajā daļā tiek atspoguļoti iegūtie pētījuma dati un secinājumi. Atslēgvārdi: komunikācija, mārketings, Domino’s pizza Latvija, sociālie mediji. The topic of the bachelor’s thesis is the entry of the brand ‘’Domino’s pizza’’ into the Latvian market. Marketing communication on social media Instagram and Facebook. The aim of the work is to find out how successfully the brand ‘’Domino's pizza’’ carries out marketing communication in its social media Instagram and Facebook. The work consists of theoretical, methodological and empirical part of the study. The theoretical part of the work will examine theory about branding, marketing, social media marketing, social media Instagram, Facebook. The methodological part of the work describes the methods used in research, which are content analysis, an internet survey and a semi-structured interview. The empirical part reflects obtained research data and conclusions. Keywords: communication, marketing, Domino’s pizza, social media.