Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa-Cunska, Kristīne
dc.contributor.authorJavnaista, Kristina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:01Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99076
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65213
dc.description.abstractBakalaura darbā "Ilgspējīga biznesa modeļa ieviešana un tās ietekme uz klientu lojalitāti uzņēmumam" tiek pētīti uzņēmumu ieviestie biznesa modeļi, lai sasniegt ilgtspējīgus mērķus, un to, kā tas var ietekmēt klientu lojalitāti pret zīmolu. Ilgtspējība ir kļuvusi par globālu imperatīvu, reaģējot uz pieaugošajiem globālajiem izaicinājumiem, kas rodas klimata pārmaiņu, resursu izsīkšanas, bioloģiskās daudzveidības zuma fun vides degradācijas rezultātā. Ilgtspējīgas turpmākās attīstības nepieciešamība iet tālāk par vienkāršu videi draudzīgas uzvedības koncepciju, uzsverot arī ekonomiskās un sociālās ilgtspējības nozīmi. Atzīšana par nepieciešamību pēc izmaiņām pieaug, tādēļ parādās mūsdienīgi ilgtspējīga biznesa koncepti, kas tiek integrēti esošajos modeļos, lai atbalstītu uzņēmumus sasniegt ilgtspējīgus mērķus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādi ir ilgtspējīgi biznesa modeļi, kurus uzņēmumi var ieviest savā praksē, kādi ir reāli piemēri uzņēmumiem, kas ievieš ilgtspējīgus biznesa modeļus, un kāda ietekme tam var būt uz klientu lojalitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus uzņēmumiem Latvijā, kas darbojas kosmētikas nozarē, par to, kā šīs prakses ieviest vietējā biznesā. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, tiek pētīti ilgtspējīgi biznesa modeļi, to būtiskākie aspekti, praktiskie piemēri, veikta intervija ar Davines un L’Oreal uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī veikta aptauja starp piecdesmit vienam dalībniekam, lai iegūtu dziļāku un reālāku izpratni par tēmu un spētu izdarīt secinājumus. Šis bakalaura darbs satur informāciju un analīzi, kas var tikt turpmāk izmantota, lai saprastu ilgtspējīgu modeļu ieviešanu biznesā, klientu uztveri par ilgtspējīgu modeļu integrēšanu biznesā un lojalitāti uzņēmumu apņēmībai nodrošināt ilgtspējību un vides neitralitāti. Bakalaura darbs sastāv no 82 lappusēm, 12 shēmam un 101 avotiem. Atslēgvārdi: ilgtspējība, klientu lojalitāte, biznesa modeļi, ilgtspējīgs bizness, Davines Group, L’Oreal Group, ilgtspējības balsti.
dc.description.abstractIn the bachelor’s thesis ‘Influences of The Implementation of Sustainable Business Practices on The Businesses' Operations and Customer Loyalty’ author studies the business models that companies implement to reach sustainable goals and how it might influence customer loyalty to the brand. Sustainability has emerged as a paramount global imperative in response to the escalating global challenges as a consequence of climate change, resource depletion, biodiversity loss, and environmental degradation. The need for sustainable further development goes among the simple concept of eco-friendly behaviour, and emphasises the relevance of economic and social sustainability as well. Recognition of importance for the changes is thriving, thus, modern concepts of sustainable business are appearing to be integrated in the current models and to support companies in achieving their sustainability goals. The goal of this bachelor’s thesis is to study what are the sustainable business models that companies might implement in their practices, what are real examples of companies implementing sustainable business models and what impact it might have on customer loyalty, as well as to develop recommendation for companies in Latvia, working in the cosmetic industry, on how to implement these practices to local business. To reach the goal of the bachelor's thesis, author studied sustainable business models, its crucial aspects, practical examples, conducted an interview with the representative of Davines and L’Oreal companies, as well as the survey among fifty-one participants, to gain a more in-depth and real-life understanding of the topic to make own conclusions. This bachelor’s thesis consists of information and analysis that might be further used to understand the implementations of sustainable models in business, customer’s perception of sustainable models integration in the business and loyalty to businesses’ dedication for sustainability and environmental neutrality. The bachelor’s thesis consists of 82 pages, 12 figures and 101 sources of information. Keywords: sustainability, customer loyalty, business models, sustainable business, Davines Group, L’Oreal Group, pillars of sustainability.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectsustainability
dc.subjectcustomer loyalty
dc.subjectbusiness models
dc.subjectsustainable business
dc.subjectDavines Group
dc.titleIlgtspējīga birznesa modeļa ieviešana un kā tas var mainīt klienta lojalitāti uzņēmumam
dc.title.alternativeSustainable Business Model Implementation and How It Might Change Customer Loyalty to a Company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record