Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorProkofjeva, Natālija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:10Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99439
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65258
dc.description.abstractŠis maģistra darbs ir uzrakstīts par tēmu “Mārketinga stratēģijas nozīme organizācijas stratēģiskajā vadībā Latvijas Vingrošanas federācijas (LVF) piemērā un tās pilnveidošanas iespējas”. Tajā tiek analizēta mārketinga kā vienas no funkcionālajām stratēģijām loma uzņēmuma stratēģiskajā vadībā, īpašu uzmanību pievēršot organizācijas dzīvotspējai mūsdienu videi raksturīgajos mainīgajos un paaugstināta riska apstākļos. Par pētījuma objektu ir izvēlēta Latvijas Vingrošanas federācija (turpmāk – LVF) kā nekomerciāla organizācija, kurai tirgū pastāvošā nenoteiktība īpaši palielina nestabilitāti, atkarību no finansējuma avotiem, apgrūtina plānošanas un prognozēšanas procesus. Esošā situācija, no vienas puses, izceļ mārketinga stratēģiskās vadības nepieciešamību, bet, no otras puses, apgrūtina tās ieviešanu pieredzes un resursu trūkuma dēļ. Lai atklātu LVF vājās vietas mārketinga stratēģiskās attīstības jomā un vienlaikus – potenciālu tās pilnveidošanai, darba ietvaros LVF mārketinga stratēģiskā darbība tiek salīdzināta ar radniecīgajām federācijām Lietuvā un Igaunijā, kuras darbojas līdzīgos ekonomiskās un tirgus konjunktūras apstākļos, kā arī tiek veikta LVF biedru aptauja. Balstoties uz iegūtās informācijas analīzi, ir izstrādāti priekšlikumi LVF mārketinga stratēģijas attīstībai un pilnveidošanai. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, kur pirmajai ir teorētisks raksturs – tiek pētīta mārketinga stratēģija kā organizācijas stratēģiskās vadības sastāvdaļa, izceļot tās specifiku nekomerciālajās organizācijās. Otrajā nodaļā tiek veikta LVF stratēģiskās vadības un mārketinga analīze, identificējot mārketinga darbības problēmas un trūkumus. Savukārt, trešā nodaļa ir veltīta LVF stratēģiskās vadības pilnveidošanas iespējām, balstoties uz mārketinga stratēģiju. Pētījums var būt praktisks pielietojums arī citās nekomerciālās organizācijās – gan darbā pielietoto pētījuma metožu, gan izstrādāto priekšlikumu ziņā.
dc.description.abstractThe topic of this master’s paper is “The importance of marketing strategy in the strategic management of an organization on the example of Latvian Gymnastics Federation (LGF) and its improvement opportunities.” It analyses the role of marketing as one of functional strategies in strategic management of a company, paying special attention to the viability of the organization in the changing and high-risk conditions of today’s environment. Latvian Gymnastics Federation (hereinafter - LGF) has been chosen as the object of the study as a non-commercial organization, for which the uncertainty existing in the market has especially increased instability, dependence on funding sources, and made planning and forecasting processes difficult. The existing situation, on the one hand, highlights the need for strategic marketing management, but on the other hand, makes it difficult to implement it due to the lack of experience and resources. In order to reveal the weaknesses of the LGF in the field of strategic marketing development and, at the same time, the potential for its improvement, within the framework of the study the marketing strategic activity of the LGF is compared with the analogous federations in Lithuania and Estonia, which operate in similar economic and market conjuncture conditions, and a survey of the LGF members is also conducted. Based on the analysis of the obtained information, proposals have been drafted to develop and improve LGF marketing strategy. The master’s paper consists of three chapters, the first of which has a theoretical nature - marketing strategy is studied as a part of organization’s strategic management, highlighting its specificity in non-commercial organizations. In the second chapter, the analysis of strategic management and marketing of LGF is performed, identifying the problems and shortcomings of marketing activities. Eventually, the third chapter is devoted to the possibilities of improving the strategic management of LGF, based on marketing strategy. The research can also be of practical use in other non-commercial organizations - both in terms of the research methods applied in the study and the proposals developed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectVingrošana
dc.subjectfederācija
dc.subjectattīstība
dc.subjectieņēmumi
dc.titleLatvijas Vingrošanas federācijas (LVF) stratēģiskā vadība, balstoties uz ilgtspējīgas attīstības koncepciju.
dc.title.alternativeStrategic management of the Latvian Gymnastics Federation (LVF) based on the concept of sustainable development.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record