• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma “SEB Global Services” tēls un to ietekmējošie faktori.

Thumbnail
View/Open
303-99721-Kalenikova_Katrina_kk20159.pdf (1.234Mb)
Author
Kaļeņikova, Katrina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Uzņēmuma “SEB Global Services” tēls un to ietekmējošie faktori. Darba autore Katrina Kaļeņikova. Darba vadītāja Dr. oec., asoc.prof. Jeļena Šalkovska. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskiem aspektiem par uzņēmuma tēlu un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt “SEB Global Services” uzņēmuma tēlu, izteikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus “SEB Global Services” tēla pilnveidošanai. Darbā tiek analizēta zinātniskā literatūra, kas saistīta ar uzņēmuma tēla veidošanas faktoriem. Darbā tika apkopotas SEB bankas klientu aptaujas rezultāti, kā arī izveidoti priekšlikumi, uzņēmuma tēla pilnveidošanai. Darbs sastāv no 3 nodaļām - teorētiskās “Uzņēmuma tēla teorētiski aspekti”, prakstiskās “uzņēmuma “SEB Global Services” tēla novērtējums”, pētnieciskās “Pētjums par “SEB Global Services” tēla ietekmējošiem faktoriem”. Darba apjoms ir 65 lapas, 18 attēls, 1 tabula, 2 pielikumi.
 
The image of “SEB Global Services” company and its influencing factors. Recruitment author Katrina Kalenikova. Supervisor Dr. oec., assoc.prof., Jelena Salkovska. The aim of the bachelor's thesis is to build on the theoretical aspects of image and its influencing factors, as well as on the results of a customer survey, to evaluate the image of SEB Global Services, to draw conclusions and to develop proposals for improving the image of SEB Global Services.. The work analyses the scientific literature related to the factors of creating the image of the company. The results of the SEB clients survey conducted by the author were also collected, as well as proposals were created to improve the image of the company. The work consists of 3 chapters - theoretical “theoretical aspects of the image of the company”, practical assessment of the image of SEB Global Services“, Research” research on the image-making factors of SEB Global Services”. The volume of work is 65 pages, 18 pictures, 1 table, 2 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65266
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV