Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA „tJ MEDIA”.
Author
Lāže, Tomass
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA “tJ MEDIA”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespējas uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikācijas teoriju un aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanā SIA „tJ MEDIA” Darba mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi: 1.Veikt teorētiskās literatūras analīzi. 2.Raksturot uzņēmumu „tJ MEDIA” 3.SIA „tJ MEDIA” esošo mārketinga komunikāciju darbību izpēte 4.Izstrādāt un veikt patērētāju aptauju 5.Veikt aptaujas apkopošanu un analīzi 6.Secinājumu un priekšlikumu izteikšana, uzņēmuma mārketinga komunikāciju attīstīšanai Darba apjoms ir 71 lapaspuses. Tajā ir 17 attēli, 4 tabulas, 5 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 36 vienības. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma; tiešais mārketings; pārdošanas veicināšana; sabiedriskās attiecības; sponsorēšana; no mutes-mutē; “tJ MEDIA”. The topic of this Bachelor thesis is marketing communication improvement capabilities in SIA “tJ MEDIA”. The work explores the feasibility of marketing communications in the context of companies. For successful work development, there is a defined goal. The main goal of this bachelor's thesis is to develop proposals for improving marketing communications in SIA “Tj MEDIA” based on marketing communication theory and survey results. To reach the bachelor's main goal, the following tasks have been developed: 1.Perform a theoretical literature analysis. 2.Describe the company tJ MEDIA 3.Research of existing marketing communication activities of SIA “Tj MEDIA” 4.Develop and conduct a consumer survey. 5.Perform a survey and interview scoreboard and analysis. 6.Drawing conclusions and proposals for developing business marketing communications The amount of work is 71 pages. It contains 17 images, 4 tables, and 5 attachments. The list of literature and sources used contains 36 units. Keywords: marketing communications; advertising; direct marketing; sales promotion; public relations; sponsorship; word-of-mouth; “tJ MEDIA”.