Nostalģijas mārketings kosmētikas zīmola "Dzintars" komunikācijā
Autor
Jēkabsone, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir ‘’Nostalģijas mārketings kosmētikas zīmola ‘’Dzintars’’ komunikācijā’’. Darba mērķis ir, izmantojot četras pētniecības metodes, uzzināt, vai zīmols ‘’Dzintars’’ savā komunikācijā izmanto nostalģijas mārketinga metodi un, kāds ir patērētāju un mediju viedoklis, un paustā informācija par šī zīmola komunikāciju un nostalģijas nozīmi tajā. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir nodaļas par nostalģiju komunikācijā, zīmola mārketinga komunikāciju, digitālo mārketingu un sociālo mediju mārketingu ar divām izšķirtām apakšnodaļām par sociālajiem medijiem Instagram un Facebook. Pētījumā ir pielietotas šādas metodes: aptauja, kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija, ziņu mediju satura analīze. The topic of this bachelor thesis is ''Nostalgia marketing in the communication of the cosmetics brand ''Dzintars'''. The aim of the thesis is, to find out, using four research methods, whether the brand ''Dzintars'' communication uses the nostalgia marketing method and what is the consumer and media opinion and information about the brand's communication and the role of nostalgia in it. The theoretical part of the thesis contains chapters on nostalgia in communication, brand marketing communication, digital marketing, and social media marketing with two distinct sub-chapters about Instagram and Facebook. The research applies the following methods: online survey, contingency analysis, semi-structured interview, news content analysis.