• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "Venipak Latvija" iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā

Thumbnail
Открыть
309-99830-Briska_Inguna_ib18076.pdf (1.842Mb)
Автор
Briška, Ingūna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA “Venipak Latvija” iekšējās komunikācijas loma darbinieku lojalitātes veicināšanā. Bakalaura darba pētnieciskā problēma saistās ar “Venipak Latvija” organizēto iekšējo komunikāciju un tās ietekmi uz darbinieku lojalitātes veicināšanu. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmuma “Venipak Latvija” iekšējās komunikācijas procesi, izmantotie kanāli un sniegtā informācija veicina uzņēmuma darbinieku lojalitāti. Teorētisko daļu veido 3 nodaļas- organizāciju komunikācija, lojalitāte un iekšējā komunikācija. Datu iegūšanai tiek izmantota aptauja un strukturētā intervija. Bakalaura darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi iekšējās komunikācijas pilnveidošanai uzņēmumā “Venipak Latvija”.
 
Bachelor thesis is the role of internal communication of the company “Venipak Latvija” in promoting employee loyalty. The research problem of the bachelor thesis is related to the internal communication organised by "Venipak Latvija" and its influence on the promotion of employee loyalty. The aim of the bachelor thesis is to find out how the internal communication processes, channels used and information provided by Venipak Latvija contribute to employee loyalty. The theoretical part consists of 3 chapters - organisational communication, loyalty and internal communication. A questionnaire and a structured interview are used to obtain data. The bachelor thesis concludes with conclusions and proposals for improving internal communication in Venipak Latvija.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65366
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV