Latvijas un Lietuvas futbola virslīgu ārējās komunikācijas salīdzinājums caur to digitālo vidi
Author
Strazdiņa, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Latvijas un Lietuvas Futbola Virslīgu ārējās komunikācijas salīdzinājums caur to digitālo vidi” mērķis ir noskaidrot, vai Latvijas un Lietuvas Futbola Virslīgas pielieto digitālo vidi atbilstoši savu virslīgu vajadzībām un rast risinājumus un ieteikumus viņu digitālās vides kontu uzlabošanā un popularizēšanā. Pateicoties digitālās vides un tehnoloģiju attīstībai sporta organizācijas var veiksmīgi sasniegt savus sekotājus, taču sociālie mediji ir jāmāk pareizi izmantot, lai komunikācija caur sociālajiem medijiem būtu veiksmīga. Darba teorētiskajā daļā ir skaidrots komunikācijas jēdziens, komunikācija organizācijās, sporta organizāciju komunikāsija sociālajos medijos, sporta organizāciju sociālo mediju vadīšana un stratēģiju plānojuma mērķa termini. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas izvēlētās pētniecības metodes – kontentanalīze ar kuras palīdzību tika veikta sociālo mediju izpēte Latvijas un Lietuvas Futbola Virslīgu kontiem, anketēšana, kas palīdzēja izprast abu valstu Futbola Virslīgu kontu sekotāju viedokli un intervijas ar kuras palīdzību tika noskaidrots abu valstu Virslīgu komunikāciju speciālistu viedoklis par viņu organizācijas stratēģiskajiem mērķiem. The aim of the bachelor thesis " Comparison of the external communication of the Latvian and Lithuanian football leagues through their digital environment" is to find out whether Latvian and Lithuanian football leagues use digital environment according to the needs of their leagues and to find solutions and recommendations for improving and promoting their digital environment accounts. Thanks to the development of digital environment and technology, sports organisations can successfully reach their followers, but social media has to be used in the right way for successful communication through social media. The theoretical part of the paper explains the concept of communication, communication in organisations, communication of sports organisations on social media, social media management of sports organisations and the target terms of strategy planning. The methodological part of the thesis describes the chosen research methods - contingent analysis, which was used to research the social media accounts of the Latvian and Lithuanian Football Leagues, questionnaires, which helped to understand the opinion of the followers of the accounts of the Football Leagues of both countries and interviews, which were used to find out the opinion of the communication specialists of the Football Leagues of both countries about the strategic goals of their organisations.