Show simple item record

dc.contributor.advisorTetarenko-Supe, Anastasija
dc.contributor.authorPurviņa, Zelma Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2024-02-03T02:03:39Z
dc.date.available2024-02-03T02:03:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99857
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65381
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pētnieciskās žurnālistikas produktu izplatīšanās mediju vidē: “Vajadzēs noģērbties” un “Līdera apskāviens” gadījumi”. Galvenais darba mērķis ir noskaidrot, kā mediju produkti izplatās mediju vidē. Darba teorētiskajā daļā apskatīta vispārēja informācija par žurnālistiku, dienaskārtības teorija, kā arī divpakāpju un daudzpakāpju plūsmu teorijas. Bakalaura darbā izmantotās metodes ir kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētas intervijas. Metodoloģiskajā daļā izklāstīta informācija par izvēlētajiem mediju produktiem un metožu pielietojumu šajā darbā. Pētījuma daļā iegūtie rezultāti ļauj secināt, ka galvenās ziņu vērtības veiksmīgai temata spējai izplatīties mediju vidē ir “aktualitāte”, “savlaicīgums” un “negatīvisms”.
dc.description.abstractThe topic of bachelor's thesis is " Proliferation of investigative journalism products in the media environment: the cases of "Vajadzēs noģerbties" and "Līdera apskāviens" ". The aim of the bachelor's thesis is to find out how media products spread in the media environment. The theoretical part of the thesis deals with general information about journalism, agenda-setting theory, as well as two-step and multistep flow theories. The methods used in the work are quantitative content analysis and semi-structured interviews. The methodological part presents information on the selected media products and how the methods are applied in this work. The results obtained in the research part allows to conclude that the main news values for the successful proliferation of a topic in the media environment are "relevance", "timeliness" and "negativity".
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpētnieciskā žurnālistika
dc.subjectmediju vide
dc.subject“Vajadzēs noģērbties”
dc.subject"Līdera apskāviens”
dc.subjectmediju produktu izplatīšanās
dc.titlePētnieciskās žurnālistikas produktu izplatīšanās mediju vidē: “Vajadzēs noģērbties” un “Līdera apskāviens” gadījumi
dc.title.alternativeProliferation of investigative journalism products in the media environment: the cases of "Vajadzēs noģērbties" and "Līdera apskāviens"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record