Показать сокращенную информацию
Psiholoģiskās novērtēšanas skrīninga instrumentu komplekta izstrāde bērnu agrīnās attīstības risku atpazīšanai. 1. sējums: Skrīninga konstruktu teorētiskais pamatojums un attīstības veicināšanas intervenču pieejamība
dc.contributor.editor | Raščevska, Malgožata | |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T10:35:08Z | |
dc.date.available | 2024-03-14T10:35:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-9934-36-180-7 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/65455 | |
dc.language.iso | lav | en_US |
dc.publisher | LU Akadēmiskais apgāds | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Psychology | en_US |
dc.subject | Bērnu agrīnās attīstības skrīninga instrumentu komplekts (BAASIK) | en_US |
dc.subject | agrīnās attīstības risku atpazīšana atbilstoši SSK-11 traucējumu kategoriju sistēmai | en_US |
dc.subject | psiholoģiskās novērtēšanas instrumenti | en_US |
dc.subject | mācīšanās grūtības lasīšanā, rakstīšanā un matemātikā | en_US |
dc.title | Psiholoģiskās novērtēšanas skrīninga instrumentu komplekta izstrāde bērnu agrīnās attīstības risku atpazīšanai. 1. sējums: Skrīninga konstruktu teorētiskais pamatojums un attīstības veicināšanas intervenču pieejamība | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | en_US |
dc.identifier.doi | 10.22364/psnsk.1.24 |