Show simple item record

dc.contributor.advisorVempers, Jānis
dc.contributor.authorRitums, Krišs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-20T01:04:34Z
dc.date.available2024-06-20T01:04:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103018
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66161
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pētīt e-pakalpojumu lietotāju - auditorijas - paradumus un uzvedību lietotnēs: www.epakalpojumi.lv, eriga.lv un latvija.lv, ar mērķi uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti. Darba ietvaros veikta teorētisko materiālu izpēte un analīze, pētījuma veikšanas rezultātā iegūtajos datos balstīta analīze, un izvirzīti iespējamie uzlabojumi pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to study the habits and behavior of e-services users - audiences - in the apps: www.epakalpojumi.lv, eriga.lv and Latvija.lv, with the aim of improving the quality of the services provided. Within the framework of the work, research and analysis of theoretical materials, analysis based on the data obtained as a result of the research, and possible improvements to improve the quality of services have been proposed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjecte-pakalpojumi
dc.subjecteRīga
dc.subjectLatvija.lv
dc.subjectportāls
dc.subjectkvalitāte
dc.titleE-pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, pētot auditorijas uzvedību
dc.title.alternativeImprovement of the quality of e-services by studying audience behavior
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record