Mākslīgā intelekta izmantošanas iespējas digitālajā mārketingā.
Author
Edžugbo, Džoanna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Mākslīgais intelekts ir kļuvis par būtisku sastāvdaļu digitālā mārketinga pasaulē jau šobrīd. Tas ievieš ievērojamus uzlabojumus, piedāvājot jaunas iespējas un radošas pieejas mārketinga risinājumiem. Mākslīgajam intelektam attīstoties, tas iegūst arvien lielāku nozīmi digitālā mārketinga procesos. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt mākslīgā intelekta izmantošanas iespējas digitālajā mārketingā, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus par pilnveides iespējām Latvijas uzņēmumu digitālajā mārketingā izmantojot mākslīgo intelektu. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā tiek analizēti digitālā mārketinga teorētiskie aspekti, kā arī mākslīgā intelekta izmantošanas iespējas digitālajā mārketingā. Otrajā nodaļā tiks analizēta Latvijas un četru ārvalstu - Indijas, Ķīnas, ASV un Apvienotās Karalistes - uzņēmumu prakse attiecībā uz mākslīgā intelekta pielietojumu digitālajā mārketingā. Trešajā nodaļā darba autore izstrādās ekspertu interviju un patērētāju aptauju,kā arī analizēs rezultātus, lai noslēgumā identificētu konkrētas iespējas mākslīgā intelekta ieviešanai Latvijas uzņēmumu digitālajā mārketingā. Darba apjoms ir 83 lpp., ietverot 5 tabulas, 15 attēlus, 16 pielikumus, 83 literatūras saraksta avotus Artificial intelligence has become an essential part of the digital marketing world right now. It introduces significant improvements, offering new opportunities and creative approaches to marketing solutions. As artificial intelligence develops, it becomes increasingly important in digital marketing processes. The purpose of this study is to investigate and analyze the possibilities of using artificial intelligence in digital marketing in order to develop conclusions and provide proposals on the possibilities of improvement in the digital marketing of Latvian companies using artificial intelligence. The bachelor thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter analyzes the theoretical aspects of digital marketing, as well as the possibilities of using artificial intelligence in digital marketing. The second chapter will analyze the practice of Latvian and four foreign companies - India, China, the USA and the United Kingdom - regarding the application of artificial intelligence in digital marketing. In the third chapter, the author of the work will develop an expert interview and a consumer survey, as well as analyze the results in order to finally identify specific opportunities for the implementation of artificial intelligence in the digital marketing of Latvian companies. The scope of work is 83 pages, containing 5 tables, 15 figures, 16 appendices, 83 references.