Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Daiga
dc.contributor.authorRomaņuks, Aleksejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:11Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other100988
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66340
dc.description.abstractIzglītība nenoliedzami spēlē svarīgu lomu cilvēka dzīvē. Vidējā izglītība, savukārt, ir viena no svarīgākajām izglītības pakāpēm, jo tā dot iespēju cilvēkam atrast savu vietu sabiedrībā. No vidējās izglītības kvalitātes ir atkarīgs tas, kāds būs cilvēka turpmākais dzīvesceļš, jo zināšanu līmenis, kas ir iegūts skolā, kalpo par pamatu cilvēka turpmākajiem sasniegumiem. Darba ietvaros analizēti valsts pārbaudījumu rezultāti Latvijā. Konstatētas būtiskas rezultātu atšķirības dažādos novados, kas liecina par to, ka izglītības līmenis nav vienāds un tā kvalitāte nav vienādi labi nodrošināta visā Latvijas teritorijā. Pētījuma ietvaros darba autors izskata dotās problēmas ietekmējošus faktorus un, pamatojoties uz analīzes rezultātiem, piedāvā problēmas risināšanas iespējas. Problēmas risinājuma iespējas – alternatīvas – tiek rūpīgi salīdzinātas un rezultātā izvēlēts viens optimālākais risinājums. Optimālākam risinājumam darba ietvaros tiek izstrādāta projekta rokasgrāmata, kura kalpos par detalizētu instrukcija projekta realizācijai. Maģistra darbs sastāv no 74 lapām, 14 tabulām, 10 attēliem un 29 pielikumiem.
dc.description.abstractEducation undeniably plays an important role in a person's life. Secondary education, on the other hand, is one of the most important levels of education, as it enables a person to find his place in society. A person's life path is dependent on the quality of secondary education because the level of knowledge acquired at school serves as a basis for a person's future achievements. Within the academic work, the results of Latvia state examinations were analysed. The significant differences in results have been observed across various regions and districts in Latvia. These differences suggest that the quality of education is not consistent throughout the country, and it varies depending on the specific territory. As part of the research, the author examines the factors influencing the given problem and based on the results of the analysis, offers options for solving the problem. The options for solving the problem - alternatives - are carefully compared and as a result the most optimal solution is chosen. For the optimal solution, a project plan is being developed as part of the work, which will serve as a detailed instruction for the implementation of the project. The master's thesis consists of 74 pages, 14 tables, 10 images and 29 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectprojekts
dc.subjectprojektu vadīšana
dc.subjectizglītības kvalitāte
dc.subjecttālmācības skola
dc.titleModerna digitālā tālmācības skola
dc.title.alternativeModern Digital Distance Learning School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record