Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorBarakauskaite, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:19Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101069
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66358
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir veltīts digitālās mārketinga stratēģijas instrumentu efektivitātes izpētei un tās pilnveidošanas iespējām uzņēmumā SIA "ZARA". Darba mērķis ir analizēt esošo digitālās mārketinga stratēģijas instrumentu efektivitāti un identificēt iespējas to pilnveidošanai, pielietojot aktuālās digitālā mārketinga pieejas. Pētījuma pamatā ir uzņēmuma "ZARA" digitālo mārketinga aktivitāšu analīze, iekļaujot sociālo mēdiju kampaņas, tiešsaistes reklāmu un citus digitālā mārketinga veidus. Tēmas aktualitāte ir saistīta ar to, ka digitālais mārketings ir kļuvis par būtisku uzņēmējdarbības daļu, un efektīvi digitālā mārketinga stratēģijas instrumenti var ievērojami ietekmēt uzņēmuma panākumus un konkurētspēju. “ZARA” ir pazīstams pasaules mēroga apģērbu zīmols ar lielu klientu bāzi. Tā digitālā mārketinga stratēģija ir būtiska daļa no tās uzņēmējdarbības, un tās efektivitātes pētīšana var sniegt svarīgu informāciju ne tikai par konkrētu uzņēmumu, bet arī par kopējām tendencēm nozarē. Darba metodoloģija ietver gan kvantitatīvu analīzi, gan literatūras pārskatu. Darbā tiek izmantota anketēšana un statistisko rādītāju analīze. Galvenie rezultāti paredzēti sniegt ieskatu par esošiem digitālās mārketinga stratēģijas instrumentu efektivitāti un identificēt konkrētas jomas, kurās varētu uzlaboties. Šis pētījums sniegs praktiskus ieteikumus un stratēģiskas pieejas, kas var tikt izmantotas uzņēmuma "ZARA" digitālās mārketinga stratēģijas instrumentu pilnveidošanai, veicinot uzņēmuma digitālo klātbūtni un patērētāju iesaisti tiešsaistē. Bakalaura darba apjoms ir 68 lappuses. Darbs satur 13 pielikumus un 15 attēlus.
dc.description.abstractThis Bachelor's work is dedicated to exploring the effectiveness of digital marketing strategy tools and its improvement opportunities in SIA “ZARA”. The aim of the work is to analyze the effectiveness of the existing digital marketing strategy tools and identify opportunities for its improvement by applying current digital marketing approaches and tools. The study is based on the analysis of the digital marketing tools of the company "ZARA", including social media campaigns, online advertising and other types of digital marketing. The highlight of the theme is that digital marketing has become an essential part of the business, and an effective digital marketing strategy can have a significant impact on the success and competitiveness of the business. ZARA is a well-known global clothing brand with a large customer base. Its digital marketing strategy is an essential part of its business and studying its effectiveness can provide important information not only about a particular company, but also about common trends in the industry. The methodology of the work includes both qualitative and quantitative analysis, as well as a literature review. The work uses a questionnaire and analysis of statistical indicators. The main results are intended to provide insight into the effectiveness of the existing digital marketing strategy tools and identify specific areas where improvements could be made. This study will provide practical recommendations and strategic approaches that can be used to improve the company's “ZARA” digital marketing strategy tools by promoting the company's digital presence and online consumer engagement. Bachelor’s Thesis consists of 68 pages. The work contains 13 attachments and 15 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings,
dc.subjectefektivitātes novērtēšana
dc.subjectdigitālā mārketīnga rīki
dc.subjecte-mārketinga kompleksa elementi
dc.titleUzņēmuma SIA “ZARA” digitālās mārketinga stratēģijas instrumentu efektivitātes novertēšana un to pilnveidošanas iespējas.
dc.title.alternativeEvaluation of the effectiveness of the digital marketing strategy tools of the company SIA "ZARA" and opportunities for its improvement.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record