Uzņēmuma SIA “ViRa Pro stratēģiskā plāna izstrāde.
Author
Sazankovs, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Vorončuka, Inesa
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Stratēģiskā plānošana ir jebkura uzņēmuma konsekventas attīstības pamatelements. Stratēģiskais plāns ir galvenais stratēģiskās plānošanas dokuments, kas nosaka turpmākos attīstības virzienus. Šī darba mērķis ir izstrādāt SIA “ViRa Pro” stratēģisko plānu, pamatojoties uz visaptverošu iekšējās un ārējās vides analīzi. Šī pētījuma aktualitāti palielina strukturētas plānošanas trūkums uzņēmumā SIA “ViRa Pro”. Šī darba rezultātā, pamatojoties uz zinātniskās literatūras referatīvo analīzi, nozares statistikas datu, ārējās vides subjektu un iekšējās vides aspektu, PEST un SWOT analīzi, kā arī klientu un darbinieku anketēšanas, interviju ar direktoru un projektu vadītāju analīzi tika izstrādāts SIA “ViRa Pro ” stratēģiskais plāns 2024.-2030. gadam, kas ietver misiju, vīziju, stratēģiskā plāna mērķus un plānus izvirzītajās attīstības jomās līdz 2025. gada beigām. Bakalaura darba apjoms ir 80 lapaspuses, tajā iekļauti 25 attēli, 13 tabulas, 18 pielikumi un izmantoti 43 informācijas avoti. Strategic planning is a key element for the consistent development of any company. The strategic plan is the main strategic planning document that defines the future direction of development. The aim of this Bachelor Thesis is to develop a strategic plan for "ViRa Pro" Ltd. based on a comprehensive analysis of the internal and external environment. The relevance of this study is increased by the lack of structured planning in "ViRa Pro" Ltd. As a result of this work, based on a refereed analysis of scientific literature, industry statistics, external environment subjects and internal aspects, PEST and SWOT analysis, as well as customers and employees surveys, interviews with director and project manager, was developed a strategic plan for "ViRa Pro" Ltd. for the period 2024-2030 year, which includes mission, vision, strategic plan objectives and plans in the stated development areas until the end of year 2025. The bachelor thesis is 80 pages long, includes 25 figures, 13 tables, 18 annexes and references from 43 information sources.