Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorSirsone, Elza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:24Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101127
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66374
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija optisko briļļu tirgū Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt teorētisko materiālu par digitālā mārketinga komunikāciju un veikt optisko briļļu tirgus digitālā mārketinga komunikācijas analīzi, sniegt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas metožu pilnveidošanai optisko briļļu tirgū. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta digitālā mārketinga komunikācija un tās rīki, veikts ieskats digitālā mārketinga nākotnes iespējās. Darba otrajā daļā tiek analizēti galvenie optisko briļļu tirgus dalībnieki un to veiktā digitālā mārketinga komunikācija; prognozētas nākotnes tendences. Pēdējā nodaļā tiek veikta aptauja, aprakstīti un novērtēti pētījuma rezultāti, izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi optisko briļļu tirgus uzņēmumu un zīmolu digitālā mārketinga uzlabošanai. Darbs sastāv no 75 lappusēm; darbā iekļauti 18 attēli, 5 tabulas, un 13 pielikumi. Darbā izmantoti 60 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is “Digital marketing communication in the optical glasses market in Latvia”. The aim of the work is to study and analyze the theoretical material on digital marketing communication and to analyze the digital marketing communication of the optical glasses market, to provide proposals for the improvement of digital marketing communication methods in the optical glasses market. In the theoretical part of the work, digital marketing communication and its tools are examined, an insight into the future possibilities of digital marketing is made. The second part of the paper analyzes the main players of the optical glasses market and their digital marketing communication; predicted future trends. The last chapter conducts a survey, describes and evaluates the research results, draws conclusions and puts forward proposals for improving the digital marketing of optical glasses market companies and brands. The work consists of 75 pages; the work includes 18 figures, 5 tables, and 13 appendices. The work uses 60 literary sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectoptisko briļļu tirgus
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācijas rīki
dc.subjectoptiskās brilles
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija optisko briļļu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeDigital marketing communication in the optical glasses market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record