Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorBīriņa, Anna Emīlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:28Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101181
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66389
dc.description.abstractBakalaura darbs ar nosaukumu “Piena cenu ietekme uz patērētāju izvēli piena produktu tirgū Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju izvēles veikšanas principiem un autores veiktās piena nozares eksperta aptaujas rezultātiem, noskaidrot, kāda ir patērētāju izvēle piena produktu tirgū Latvijā, kādi faktori to ietekmē. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā noskaidroti patērētāju rīcības teorētiskie aspekti, faktori, kas ietekmē patērētāju rīcību. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas piena tirgus situācija, kā to ietekmē patēriņa cenu indeksa izmaiņas. Trešajā nodaļā analizēta faktoru ietekme uz patērētājiem, izvēloties pienu un piena produktus, interpretēti piena nozares eksperta aptaujas rezultāti. Bakalaura darbs satur 64 lapaspuses, iekļautas 4 tabulas, 21 attēls un 2 pielikumus.
dc.description.abstractBachelor's thesis: “The effect of milk prices on consumer choice in the dairy market in Latvia". The aim of the bachelor's thesis is to find out, based on the theoretical knowledge about the principles of consumer choice and the results of the author's dairy industry expert survey, what is the choice of consumers on the dairy market in Latvia, what factors influence it. The work consists of 3 chapters. In the first chapter, the theoretical aspects of consumer behavior, factors influencing consumer behavior are clarified. The second chapter analyzes the Latvian milk market situation as it is affected by changes in the consumer price index. The third chapter analyzes the influence of factors on consumers when choosing milk and dairy products, interprets the results of a dairy industry expert survey. The bachelor's thesis contains 64 pages, includes 4 tables, 21 figures and 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectpiena produkti
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectpatēriņa cenu indekss
dc.titlePiena cenu ietekme uz patērētāju izvēli piena produktu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeThe effect of milk prices on consumer choice in the dairy market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record