Show simple item record

dc.contributor.advisorCekule, Laila
dc.contributor.authorGulbis, Vents
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:36Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101430
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66410
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas procesa pilnveides iespējas”. Lauku atbalsta dienests (turpmāk – LAD) ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības (turpmāk - ES) atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas. Darba mērķis ir novērtēt LAD darbības institucionālo un tiesisko vidi, lai apzinātu iespējamos trūkumus un identificētu potenciālos pārmaiņu virzienus klientu apkalpošanas procesa uzlabošanai, kā arī izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Darbā atklāts LAD darbības tiesiskais ietvars, darbības mērķi un novērtēta tā klientu apkalpošanas organizācija. LAD klientu apkalpošanas darbs tiek augsti novērtēts no LAD klientu puses, tomēr vērojami trūkumi klientu apkalpošanas procesa organizācijā, tāpēc darbā tiek analizēts klientu apkalpošanas process, lai pilnveidotu klientorientētas attīstības stratēģisko plānošanu. Atslēgas vārdi: klientu apkalpošana, valsts pārvalde, labas pārvaldības principi, valsts budžeta līdzekļi, publiskie pakalpojumi, e-pārvalde, mākslīgais intelekts. Bakalaura darbs sastāv no 67 lapaspusēm. Darbā ir iekļauti 17 attēli, viena tabula un seši pielikumi.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Possibility of improving the customer service process of the Rural Support Service". The Rural Support Service (hereinafter - RSS) is the state's direct administrative institution, which is responsible for the implementation of a unified state and European Union (hereinafter - EU) support policy in Latvia, monitors compliance with regulatory acts in the field of agriculture and performs other tasks related to the implementation of agricultural and rural support policies functions. The aim of the work is to assess the institutional and legal environment of the activities of the RSS in order to identify possible shortcomings and identify potential directions of change for the improvement of the customer service process, as well as to develop proposals for its improvement. The work reveals the legal framework of RSS's operation, operational goals and evaluates its customer service organization. RSS's customer service work is highly appreciated by RSS's customers, however, there are shortcomings in the organization of the customer service process, so the work analyses the customer service process in order to improve the strategic planning of customer-oriented development. Keywords: customer service, public administration, principles of good governance, state budget funds, public services, e-government, artificial intelligence. The bachelor thesis consists of 67 pages. The work includes 17 figures, one table and six appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectklientu apkalpošana
dc.subjectvalsts pārvalde
dc.subjectlabas pārvaldības principi
dc.subjectvalsts budžeta līdzekļi
dc.subjectpubliskie pakalpojumi
dc.titleLauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas procesa pilnveides iespējas.
dc.title.alternativePossibility of improving the customer service process of the Rural Support Service.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record