• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas viesnīcā “Tigra”.

Thumbnail
View/Open
303-101510-Zidava_Santa_VadZ040127.pdf (2.105Mb)
Author
Židava, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas viesnīcā “Tigra””. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt klientu apmierinātību viesnīcā “Tigra” un sniegt ieteikumus klientu apmierinātības pilnveidošanai, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām. Darba pirmajā nodaļā tiks analizēta klientu apmierinātība, tās būtība un ietekmējošie faktori, darba otrajā daļā tiek aplūkoti viesnīcas “Tigra” darbības attīstība, klientu apkalpošana un klientu apmierinātība. Trešajā daļā tiks analizētas aptaujas anketas par klientu apmierinātību un viesnīcas pārstāvja intervijas rezultātu apkopojums. Darba nobeigumā ir autores secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms sastāv no 60 lappusēm, 3 nodaļām, 7 tabulām, 22 attēliem un 5 pielikumiem. Atslēgvārdi: klients, viesnīca, klientu apmierinātība, klientu apmierinātības veicināšana.
 
The topic of the bachelor's work is "Customer satisfaction at the hotel "Tigra" and its possible improvement". The aim of the bachelor's work is to assess customer satisfaction at the "Tigra" hotel and to provide recommendations for improving customer satisfaction based on the findings presented in the theory. The first chapter of the work will analyze customer satisfaction, its essence and influencing factors, the second part of the work examines the development of the hotel "Tigra", customer service and customer satisfaction. The third part will analyze the survey questionnaire of customer satisfaction and the summary of the results of the interview of the hotel representatives. At the end of the work are the author's conclusions and proposals. The bachelor’s work volume is 60 pages, consisting of 3 main chapters. Work includes 7 tables, 22 images and 5 appendixes. Keywords: customer, hotel, customer satisfaction, promotion of customer satisfaction
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66417
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV