Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorPrilucka, Jeļizaveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:43Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101592
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66437
dc.description.abstractMaģistra darba “Patērētāja kapitāls un to ietekmējošie mārketinga faktori Latvijas komercbankās” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas izpēti, klientu aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, izpētīt mārketinga faktoru ietekmi uz Latvijas komercbanku patērētāja kapitālu un sniegt priekšlikumus komercbanku mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai. Lai tiktu sasniegts darba mērķis, tika izvirzīti vairāki darba uzdevumi, kas saistīti ar patērētāja kapitāla teorētisko aspektu izpēti, Latvijas komercbanku patērētāja kapitāla un to ietekmējošo mārketinga faktoru un aktivitāšu salidzinājumu un pētījumu par mārketinga faktoriem, kas ietekmē patērētāja kapitālu Latvijas komercbankās. Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Pirmajā daļā tiek analizēti patērētāja kapitāla un ar to saistīto jēdzienu teorētiskie aspekti, pasaules un Latvijas patērētāja kapitāla attīstības tendences. Darba otrajā daļā tiek apskatītas Latvijas komercbanku patērētāja kapitāla esošā situācija un to ietekmējošo mārketinga aktivitātes. Trešajā daļā tiek pamatota divu veikto pētījumu metodoloģija un analizēti rezultāti.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis "Impact of Marketing Factors on Customer Equity in Latvian Banking" is to evaluate the theoretical basis of the concept of customer equity and marketing elements, to investigate the influence of marketing factors on the customer equity of Latvian commercial banks and to provide proposals for further improvement of the marketing activities of banks. In order to achieve the goal of the work, a number of tasks related to the study of the theoretical aspects of customer equity, the comparison of the customer equity of Latvian commercial banks and the marketing factors and activities influencing it, and research on marketing factors affecting customer equity in the banking sphere were set. The work consists of a theoretical and a practical part. The first part analyzes the theoretical aspects of customer equity and related concepts, global and Latvian consumer capital development trends. The second part of the work examines the existing situation and development of customer equity of Latvian commercial banks. In the third part, the methodology of the two conducted studies is justified and the results are analyzed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpatērētāja kapitāls
dc.subjectklientu lojalitāte
dc.subjectmārketinga faktori
dc.subjectcustomer equity
dc.subjectcustomer loyalty
dc.titlePatērētāja kapitāls un to ietekmējošie mārketinga faktori Latvijas komercbankās.
dc.title.alternativeImpact of Marketing Factors on Customer Equity in Latvian Banking.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record