Zīmola veidošana un uzņēmuma identitāte.
Author
Zemīte, Katrīna Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba izvēlētā tēma ir zīmola veidošana un uzņēmuma identitāte. Bakalaura darba pētāmā problēma: Kā zīmola veidošanas process un uzņēmuma identitāte savstarpēji mijiedarbojas, ietekmējot gan zīmola uztveri tirgū, gan uzņēmuma veiksmīgu pozicionēšanos. Bakalaura darba mērķis – Izpētīt un izprast zīmola veidošanas procesu un tā nozīmi uzņēmuma identitātes attīstībā, kā arī identificēt labākos veidus, kā uzlabot zīmola un uzņēmuma identitātes savstarpējo mijiedarbību, lai veicinātu uzņēmuma veiksmīgu pozicionēšanu tirgū atbilstoši izstrādātai mārketinga stratēģijai. Bakalaura darba rezultāts ir izstrādāti ieteikumi un pamatnostādnes uzņēmumiem, kā efektīvāk veidot un pārvaldīt savu zīmolu, ņemot vērā uzņēmuma identitāti. Ieteikumi būs balstīti uz pētījumu par veiksmīgiem un neveiksmīgiem piemēriem. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām- pirmā nodaļa, kurā tika apskatīti teorētiskie aspekti, otrā nodaļa, kurā tika analizēts uzņēmums ORKLA Latvija un trešā nodaļa, kurā tika veikts pētījums ar interviju un aptauju par zīmola veidošanas un uzņēmuma identitātes savstarpējo mijiedarbību, kā arī secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotajiem avotiem un pielikumiem. Darba apjoms ir 65 lapaspuses, kas ietver 14 attēlus un 3 pielikumus. The chosen topic of the bachelor's thesis is branding and corporate identity. The research problem of the bachelor's thesis: How the branding process and the company's identity interact with each other, influencing both the perception of the brand in the market and the successful positioning of the company. The aim of the bachelor's thesis is to study and understand the branding process and its importance in the development of the company's identity, as well as to identify the best ways to improve the mutual interaction between the brand and the company's identity to promote the company's successful positioning in the market according to a developed marketing strategy. The result of the bachelor's thesis is developed recommendations and guidelines for companies on how to create and manage their brand more effectively, considering the company's identity. The recommendations will be based on a study of successful and unsuccessful examples. The work consists of an introduction, 3 chapters - the first chapter, which discussed the theoretical aspects, the second chapter, which analysed the company ORKLA Latvija, and the third chapter, which conducted a study with an interview and a survey on the mutual interaction of branding and company identity, as well as conclusions, proposals, sources used and appendices. The volume of the work is 65 pages, which includes 14 pictures and 3 appendices.