Show simple item record

dc.contributor.advisorRomānova, Inna
dc.contributor.authorGaisina, Sigita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:48Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101835
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66460
dc.description.abstractProjekta ideja radās par ģipša tekstilauduma zābaku ražošanu ikdienai no savas personiskās dzīves pieredzes, jo aptiekās nav nekādu piedāvājumu ir iespēja iegādāties internet veikalos tekstila zeķes vai arī plastmasa regulējamu zābaku, kurš paredzēts kājas likšanai pie zemes ar / vai bez ievelkama polsterzabaka uz lipekļiem, kuram purngals ir atvērts. Iegādājoties plastmasa regulējamu (uz platumu) zābaku ziemā iziet ārā nevar, jo pie ārsta jādodas ar taksi vai jāapgrūtina kāds no ģimenes locekļiem, lai tiktu pie ārsta, fizioterapeita, traumotologa u.c. ārstiem pēc nepieciešamības. Viena lieta ziemā, agrā pavasarī vai lietainajā rudenī iziet ārā, bet otrs aspekts ir ievērot minimalās higiēnas prasības (duša). Ģipsi slapināt nedrīkst, tāpēc tiek likti lietā atkritumu plastmasas maisiņi aptīti ap kāju vai pārtikas plēve tie labi kalpo arī āra pastaigām. Maģistra darba mērķis - izpētīt vajadzību pēc produkta, novērtēt projekta darbību, efektivitāti un gala rezultātus vai uzņēmums atbilst veiksmes kritērijiem, ideficējot nozīmīgākās problēmas, konkurentus un riskus, izstrādājot preikšlikumus to pilnveidošanai. Darba uzdevumi: ●Izvērtēt, kurš no uzņēmumu veidiem būtu piemērots projektam, to raksturojums; ●Izpētīt nozari pēc klasifikācijas koda pēdējo 3-5 gadu laikā un kādas prognozes ir uz nākamajiem 3-5 gadiem; ●Izvērtēt produkta izejmateriālus, piegādātājus un uzņēmumu pakalpjumu, mārketingu; ●Izanalizēt uzņēmuma finanšu datus vai būs peļņa, vai zaudējumi; ●Gala rezultātā, novērtēt uzņēmuma riskus.
dc.description.abstractThe idea for this project arose from my personal experience with gypsum textile boots for everyday use. Currently, there are no such products available in pharmacies. The options include textile socks from online stores or plastic adjustable boots designed to allow the foot to rest on the ground, with or without a retractable padded boot, which has an open toe. If you buy a plastic adjustable boot, it is impractical to use in winter as you need to visit the doctor by taxi or ask a family member for help. Going outside in winter, early spring, or rainy autumn is challenging, and maintaining minimum hygiene (e.g., showering) is difficult since plaster should not get wet. People often use plastic bags or cling film to wrap around their leg for protection, which also helps during outdoor walks. The purpose of this master’s thesis is to study the market need for the product, evaluate the project's feasibility, efficiency, and final results, and determine whether the company meets success criteria. The study will identify the most significant problems, competitors, and risks, and develop strategies for improvement. The tasks include: ●Evaluating suitable types of companies for the project and their characteristics. ●Researching the industry by classification code over the past 3-5 years and forecasting for the next 3-5 years. ●Evaluating product raw materials, suppliers, company service, and marketing. ●Analyzing the company's financial data to determine profit or loss. ●Assessing the company’s risks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectģipša
dc.subjectzābaks
dc.subjecttekstilauduma
dc.subjectzābaks
dc.subjectzābaks
dc.titleProjekts: Uzņēmuma SIA “ĢIPSĒTAS KĀJAS ZĀBAKS” izveidošana
dc.title.alternativeProject: Establishment of SIA “A boot for a plastered leg” company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record