Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorHodova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:49Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101837
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66462
dc.description.abstractPētījuma problēma: kā digitālais mārketings ietekmē zīmola tēlu un pirkuma lēmumus? Šī darba mērķis ir rūpīgi izpētīt digitālā mārketinga daudzpusīgo ietekmi uz zīmola tēlu un pirkuma lēmumiem. Šī pētījuma rezultāti apstiprināja digitālā mārketinga ietekmi uz zīmola tēlu un pirkuma lēmumiem. Izvirzītā hipotēze tika apstiprināta. Šis zinātniski pētnieciskais darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras sarakstiem, pielikumiem.
dc.description.abstractResearch Problem: How does digital marketing influence brand image and purchase decisions? The goal of this thesis is to meticulously investigate the multifaceted influence of digital marketing on brand image and purchase decisions. The results of this study confirmed the impact of digital marketing on brand image and purchase decisions. The proposed hypothesis was confirmed. This scientific research work consists of an introduction, theoretical part, practical part, conclusions, lists of used literature, appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectzīmola tēls
dc.subjectpirkuma lēmumi
dc.subjectietekme
dc.titleDigitālā mārketinga ietekme uz zīmola tēlu un pirkuma lēmumiem
dc.title.alternativeThe Impact of Digital Marketing on Brand Image and Purchase Decisions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record