Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBelova, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:04:53Z
dc.date.available2024-06-22T01:04:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101853
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66466
dc.description.abstractDarba autore: Jana Belova Darba tēma: Uzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas analīze Darba mērķis: Pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumus, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba uzdevumi: 1. Pamatojoties uz literatūras referatīvo analīzi, izanalizēt mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus; 2. Veikt uzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas veidu un kanālu analīzi, novērtējot to priekšrocības un trūkumus; 3. Veikt interviju ar uzņēmuma mārketinga speciālistu, ar mērķi noskaidrot SIA “Lage Ko” uzņēmumu līdzšinējo pieredzi ar mārketinga komunikācijas veidu un kanālu pielietošanas risinājumiem; 4. Izstrādāt patērētāju aptaujas anketu ar mērķi noskaidrot patērētāju attieksmi pret uzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas aktivitātēm; 5. Apkopot un izanalizēt iegūtos datus, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darbs sastāv no trim daļām. Tā pirmajā daļā tiek aplūkoti mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek veikta uzņēmuma SIA “Lage Ko” pašreizējas mārketinga komunikācijas analīze, novērtējot to kanālu izmantošanu, pašreizējo pozīciju tirgū un priekšrocības un trūkumus, salīdzinot ar konkurentiem. Trešajā daļā tiek aprakstīts pētījums par mārketinga komunikācijas pielietošanas novērtējumu no eksperta, intervijas veidā, un klientu, respondentu aptaujas veidā, skatupunktiem. Rezultātā tiek iegūti nepieciešami dati, lai novērtētu mārketinga komunikāciju un izvirzītu priekšlikumus, kā uzņēmums var to pilnveidot. Darbā ir 75 lappuses, 15 attēli un 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, restorāns.
dc.description.abstractAuthor of the work: Jana Belova The topic of the work: Marketing communication analysis of Ltd "Lage Ko". The purpose of the work: Based on theoretical insights on marketing communication and the results of a consumer survey, to research and evaluate the advantages and disadvantages of Ltd “Lage Ko” marketing communications, to develop conclusions and provide recommendations for the improvement of the company's marketing communications. Tasks of the work: 1. Analyse the theoretical aspects of marketing communications based on a literature review; 2. Analyse the types and channels of marketing communications of the company SIA “Lage Ko”, evaluating their advantages and disadvantages; 3. Conduct an interview with the company's marketing specialist, to identify SIA “Lage Ko” previous experience with the application of marketing communication types and channels; 4. Develop a consumer survey questionnaire to identify consumer attitudes towards the marketing communications activities of the company SIA “Lage Ko”; 5. Summarize and analyse the obtained data, draw conclusions, and develop recommendations for improving the marketing communications of the company SIA “Lage Ko”. The work consists of three parts. The first part examines the theoretical aspects of marketing communications. The second part analyzes the current marketing communications of the company SIA “Lage Ko”, evaluating its channels' use, current market position, and advantages and disadvantages compared to competitors. The third part describes a study of the assessment of the application of marketing communications from the standpoint of an expert, in the form of an interview, and customers, in the form of a respondent survey. As a result, the necessary data are obtained to evaluate marketing communications and make recommendations on how the company can improve it. The work has 75 pages, 15 images, and 5 attachments. Keywords: marketing communication, advertising, restaurant.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectrestorāns
dc.titleUzņēmuma SIA “Lage Ko” mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of Ltd "Lage Ko".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record