Show simple item record

dc.contributor.advisorDzelme, Mārcis
dc.contributor.authorStankēvičs, Daniels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:05:01Z
dc.date.available2024-06-22T01:05:01Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102018
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66486
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Patērētāju galvenie lēmumu pieņemšanas faktori dzīvojamā nekustamā īpašuma tirgū un tā svārstības periodos”. Darba mērķis ir izpētīt, kādi ir galvenie nekustamā īpašuma tirgus patērētāju lēmumu pieņemšanas faktori, un kā patērētāji reaģē uz tirgus svārstībām Bakalaura darba izvirzītā mērķa sasniegšanai, izvirzīti arī vairāki uzdevumi, kuri saistīti ar nekustamā īpašuma tirgus teorētisko aspektu izpēti, lēmumu pieņemšanas teorētisko aspektu izpēti, tirgus analīzi un salīdzinājumu ar Baltijas valstīm, kā arī nekustamā īpašuma tirgus patērētāju aptaujāšana un iegūto datu apkopošana un analīze, kā arī balstoties uz iegūtajaiem rezultātiem veikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus kopējās nekustamā īpašuma tirgus situācijas uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras, kā arī pielikumiem. Bakalaura darbā ir 62 lapaspuses, ar 22 attēliem, 13 tabulām un 41 avotu. Atslēgvārdi: dzīvojamais nekustamais īpašums, lēmumu pieņemšanas faktori, tirgus svārstības, mājokļu tirgus analīze
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "The main decision-making factors of consumers in the residential real estate market and its periods of fluctuation". The aim of the work is to investigate what are the main decision-making factors of real estate market consumers and how consumers react to market fluctuations In order to achieve the goal of the bachelor's thesis, a number of tasks related to the study of the theoretical aspects of the real estate market, the study of the theoretical aspects of decision-making, market analysis and comparison with the Baltic countries, as well as the survey of consumers of the real estate market and the collection and analysis of the obtained data, have also been set. also based on the obtained results, draw conclusions and put forward proposals for improving the overall real estate market situation. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, proposals, used literature, as well as appendices. Bachelor's thesis consists of 62 pages, with 22 images, 13 tables and 41 sources. Keywords: residential real estate, decision-making factors, market fluctuations, housing market analysis
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdzīvojamais nekustamais īpašums
dc.subjectlēmumu pieņemšanas faktori
dc.subjecttirgus svārstības
dc.subjectmājokļu tirgus analīze
dc.titlePatērētāju galvenie lēmumu pieņemšanas faktori dzīvojamā nekustamā īpašuma tirgū un tā svārstību periodos
dc.title.alternativeKey consumer decision-making factors in the residental real estate market and its periods of fluctuation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record