• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Gan bei.

Thumbnail
View/Open
303-102209-Klava_Edmunds_VadZ020742.pdf (1.205Mb)
Author
Kļava, Edmunds
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autors:Edmunds Kļava Darba tēma - Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā Gan bei. Darba mērķis – pamatojoties uz klientu apkalpošanas kvalitātes teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt klientu apaklpošanas kvalitāti par praktisku piemēru izvēloties uzņēmunu Gan bei, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Pirmajā nodaļā sniegts klientu apkalpošanas kvalitātes teorētisks raksturojums. Otrā nodaļa veltīta uzņēmuma vispārējās darbības un tā klientu apkalpošanas kvalitātes analīzei. Trešajā nodaļā veikta klientu aptauja. Nobeigumā tiks apkopoti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi.
 
Author of the work: Edmunds Kļava Title of work: Opportunities for Improving Customer Service Quality of a company Gan bei. The goal of the study is to analyze the quality of customer service of the company Gan bei based on theoretical aspects of customer service quality and research results, identify shortcomings, and provide suggestions for improvement. A theoretical description of customer service quality will be provided in the first chapter. The second chapter will be devoted to general operations of the company and the analysis of its customer service quality. In the third chapter, a customer survey was conducted. The conclusion will summarize the findings and offer suggestions for improvement.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66491
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV