Inventāra pārvaldības sistēmas integrēšana uzņēmumā
Author
Osis, Nauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bāliņa, Signe
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmumā SIA “Biļešu Serviss” esošā inventāra pārvaldība nav tikusi uzturēta jau vairāk nekā piecus gadus. Centieni atrisināt šo situāciju radījuši tikai lielāku pārvaldības sadrumstalotību, rezultātā darbinieki vairs nespēj izsekot inventāra kustībai birojā, tirdzniecības un pasākumu norises vietās. Darba gaitā tiek izpētīts esošais inventāra pārvaldības stāvoklis, noskaidroti sadrumstalotības iemesli, kā arī izskatītas iespējas jaunas sistēmas izveidei. Sistēmas kritēriju izstrādei piesaistīti uzņēmuma darbinieki, kuriem var rasties nepieciešamība pēc sistēmas izmantošanas, izprasts viņu viedoklis un kopīgi veidoti mērķi. Tiek veidota jauna inventāra pārvaldības sistēma, liekot uzsvaru uz digitalizāciju un mobilu darba vidi. Sistēmu plānots pārbaudīt visu iesaistīto darbinieku vidū pirms tās oficiālās integrācijas uzņēmuma ikdienā. The inventory management in company SIA “Biļešu Serviss” has not been maintained for more than five years. The efforts to resolve this situation have only led to a greater fragmentation of inventory management to a point where staff are no longer able to track inventory movements in offices, sales points and venues. The thesis examines the current state of inventory management, identifies reasons for fragmentation and examines options for creating a new system. Employees of the enterprise who need to use the system, understand their views and jointly developed objectives are assigned to the development of system criteria. A new system is being developed with emphasis on digitisation and a mobile working environment. The system is planned to be tested among all employees involved before its formal integration into the day-to-day business.