Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandra
dc.contributor.authorJusenis, Vjačeslavs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:05:14Z
dc.date.available2024-06-22T01:05:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102820
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66527
dc.description.abstractDarba autors: Vjačeslavs Jusenis Darba tēma: AS "Air Baltic Corporation" konkurētspēja Eiropas tirgū. Darba vadītājs: Prof. Dr.oec. Sandra Jēkabsone Darba apjoms: 62.lpp ar 1 pielikumu Darba mērķis: Uzņēmuma AS “Air Baltic Corporation” izpēte, konkurētspējas analīze un attīstības iespēju analīze Eiropas tirgū. Darba saturs sastāv no ievada,3. pamatnodaļām un 10.apakšnodaļām, ar secinājumiem un priekšlikumiem. Pētījuma metodes: datu analīze un Difference-in-difference pētījums Darba rezultāti: airBaltic ir maza Eiropas aviolīnija; pēc finansiāliem datiem Latvijas nacionālā lidsabiedrība atpaliek no konkurentiem vairākās reizēs; pēc konkurētspējas rādītājiem, airBaltic spēj konkurēt ar aviācijas tirgus citiem dalībniekiem;COVID-19 pandēmijas pārdzīvošana bija vieglāka nekā lielākiem konkurentiem kā Lufthansa vai Ryanair.
dc.description.abstractAuthor of the work: Vjaceslavs Jusenis The topic of the work: JSC "Air Baltic Corporation" competitiveness in the European market. Supervisor: Prof. Dr. oec. Sandra Jekabsone Scope of work: 62 pages with 1 appendix The purpose of the work: research, analysis of competitiveness and analysis of development opportunities in the European market of JSC "Air Baltic Corporation". The content of the work consists of an introduction, 3. main chapters and 10 subsections, with conclusions and proposals. Research methods: data analysis and difference-in-difference study Work results: airBaltic is a small European airline; according to financial data, the national airline of Latvia lags behind its competitors several times; according to competitiveness indicators, airBaltic is able to compete with other participants of the aviation market; surviving the COVID-19 pandemic was easier than larger competitors such as Lufthansa or Ryanair.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectAkciju sabiedrība
dc.subjectAirBaltic
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectDifference-in-difference
dc.subjectEiropas tirgus
dc.titleUzņēmuma AS “Air Baltic Corporation” konkurētspēja Eiropas tirgū
dc.title.alternativeJSC “Air Baltic Corporation” Competitiveness in European Market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record