Show simple item record

dc.contributor.advisorKrasnopjorovs, Oļegs
dc.contributor.authorKalvāne, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2024-06-22T01:05:23Z
dc.date.available2024-06-22T01:05:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103486
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66556
dc.description.abstractAuto tirgus radītās siltumnīcefekta gāzu emisijas ir ievērojami palielinājušās, un tās turpinās attīstīties arī nākotnē, ja netiks īstenoti kādi atbilstoši pasākumi. Tāpēc Eiropas Parlaments pēc kopīga balsojuma nolēmuši, ka visi transportlīdzekļi, ko pārdod ES līdz 2035. gadam ir jābūt videi draudzīgiem bezemisiju transportlīdzekļiem. Pamatojoties uz doto norādijumu, attīstīt elektriskos transportlīdzekļus, darba mērķis ir analizēt Latvijā vieglo elektrisko automašīnu pārdošanas apjomus un tendences. Elektriskie transportlīdzekļi pastāv jau ļoti ilgu laiku, taču pēdējos gados tie attīstās arvien straujāk, kas ir pateicoties vairākiem faktoriem, tostarp valsts atbalsta pasākumiem un infrastruktūras uzlabojumiem. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti vieglo auto tirgus teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā aprakstīts elektrisko automobiļu vispārējs raksturojums. Trešajā nodaļā apskatīta elektroauto tirgus attīstība. Kā arī, darba pētījuma rezultātā, izstrādāti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Bakalaura darbs sastāv no 60 lapaspusēm.
dc.description.abstractGreenhouse gas emissions created by the auto market have increased significantly and will continue to grow in the future if no appropriate measures are implemented. Therefore, the European Parliament decided after a joint vote that all vehicles sold in the EU by 2035 must be environmentally friendly zero-emission vehicles. Based on the given instruction to develop electric vehicles, the main goal of this study is to analyze sales volumes and trends of electric cars in Latvia. Electric vehicles have been around for a very long time, but in recent years they have been developing rapidly, thanks to a number of factors, including government support measures and infrastructure improvements. The work consists of three chapters. The first chapter examines the theoretical aspects of the passenger car market. The second chapter describes the general characteristics of electric cars. The third chapter examines the development of the electric car market. Also, as a result of the work study, conclusions were drawn up and proposals put forward. The bachelor thesis consists of 60 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectElektroauto
dc.subjectElektroautomobiļu tirdzniecība
dc.subjectCO2- oglekļa dioksīds
dc.subjectElektroauto uzlādes stacijas
dc.subjectInfrastruktūra
dc.titleVieglo elektrisko automobiļu attīstības tendences Latvijā
dc.title.alternativeTrend in the development of light electric vehicles in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record