Latvijas Universitātes studentu Erasmus+ studiju mobilitātē iegūtais kapitāls
Autor
Bērziņa, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lazdiņa, Solvita
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba temats ir “LATVIJAS UNIVERSITĀTES STUDENTU ERASMUS+ STUDIJU MOBILITĀTĒ IEGŪTAIS KAPITĀLS”. Darba mērķis bija noskaidrot, kāds ir LU studentu uzkrātais kapitāls no Erasmus+ studiju mobilitātes, un izvērtēt to ietekmi uz studentu, viņu māju universitātes vidē un sociālajā dzīvē. Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti pieci uzdevumi. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmā nodaļa tika sadalīta trīs apakšnodaļās, tajā ir aprakstītas LU sniegtās iespējas, sociālais un cilvēkkapitāls. Otrajā nodaļā ir sniegts pārskats par Erasmus+ programmu raksturojošajiem pētījumiem. Trešajā nodaļā ir uzskaitīta empīriskā pētījuma metodoloģija. Ceturtā nodaļa tika sadalīta divās apakšnodaļās, tajā tiek veikta empīrisko datu analīze. Darbā tika veiktas desmit daļēji strukturētās intervijas ar LU sociālo zinātņu studiju studentiem, kas pēdējo trīs gadu laikā bija piedalījušies ilgtermiņa Erasmus+ studiju mobilitātē. Tika secināts, ka studenti novērtē ļoti pozitīvi Erasmus+ studiju mobilitātes laikā uzkrāto sociālo un cilvēkkapitālu, ka iegūtais kapitāls ir lielākoties pozitīvi ietekmējis LU studentus studijās un sociālajā dzīvē, atgriežoties pēc ilgtermiņa studiju mobilitātes. The topic of the Bachelor's work is “CAPITAL RAISED IN ERASMUS+ STUDY MOBILITY OF THE UNIVERSITY OF LATVIA STUDENTS”. The work aims to find and identify the accumulated capital of LU students from Erasms+ study mobility and to assess their impact on the student, in their home university environment and social life. Five tasks were set to achieve the objective of the work. The work consists of four chapters. Chapter one was divided into three sub-divisions, describing the opportunities offered by LU, social and human capital. The second chapter provides an overview of the studies characterising the Erasms+ programme. Chapter three lists the methodology of the empirical study. Chapter four was divided into two sub-chapters, undergoing an analysis of empirical data. Ten semi-structured interviews were conducted at work with LU social science study students who had participated in long-term Erasms + study mobility over the past three years. It was concluded that students value the social and human capital accumulated during Erasms + study mobility in a positive way, that the capital raised has had a positive impact most of the time on LU students in their studies and social life, returning for long-term study mobility.