• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo ziņu mediju lietotāju apmierinātība un paradumi multimediāla satura patērēšanā Latvijā

Thumbnail
Открыть
309-103676-Huhka_Agnese.Kristine_ah21046.pdf (1.362Mb)
Автор
Huhka, Agnese Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko-Supe, Anastasija
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Digitālo ziņu mediju lietotāju apmierinātība un paradumi multimediāla satura patērēšanā Latvijā” mērķis ir noteikt digitālo ziņu mediju satura patērētāju paradumus tādu tekstu lasīšanā, kuros apvienotas dažādas vēstījuma formas, un lasītāju apmierinātību ar dažādiem teksta formātiem, kas izmantoti vienkopus, izmantošanu digitālajos medijos. Mērķa sasniegšanai izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi, kuri skaidroti, balstoties uz pārskatu par 21. gadsimta žurnālistikas tendencēm, kā arī pētījumu, kurā izmantota digitālo ziņu mediju kontentanalīze, interneta ziņu patērētāju aptauja un daļēji strukturēta intervija. Rezultātā atklāti digitālo ziņu mediju satura patērētāju paradumi un motivācija multimediālu tekstu lasīšanā, un tendences Latvijas digitālo ziņu mediju publikāciju izstrādē.
 
The aim of the bachelor thesis "Digital news media users' gratification and multimedia consumption habits in Latvia" is to determine the habits of digital news media consumers in reading texts that combine different message forms and the satisfaction of readers with the use of different text formats used together in digital media. To achieve the objective, four research questions are posed, which are interpreted based on a review of trends in 21st-century journalism, as well as a study using digital news media content analysis, a survey of online news consumers, and a semi-structured interview. The results reveal the habits and motivations of consumers of digital news media content in reading multimedia texts, and trends in the production of digital news media publications in Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66891
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV