Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorGudjāne, Ginta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:03:49Z
dc.date.available2025-05-27T01:03:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other100603
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67360
dc.description.abstractDarba teorētiskajā daļā tiek pētīta un analizēta teorētiskā literatūra par mācību pārtraukšanas iemesliem, dažādu ārpusskolas aktivitāšu ieguvumi, tajā skaitā, arī profesionālās ievirzes skolu izglītības nozīme audzēkņa attīstībā, mūzikas mācību pārtraukšanas iemesli un motivējoši faktori veiksmīgai mūzikas izglītības iegūšanai. Darba praktiskajā daļā ir veikta kādreizējo mūzikas skolu audzēkņu aizpildīto aptauju rezultātu apkopošana un analīze.
dc.description.abstractThe theoretical part of work includes researched and analyzed theoretical literature of the causes of school dropout, benefits of extracurricular activities, including importance of vocational school education in student’s development, reasons for dropping out of music education and motivating factors for successful music education. The practical part of the work includes questionnaire and result analysis from former music school students, developed recommendations for the prevention of dropouts in music schools.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmūzikas skola
dc.subjectmācību pārtraukšana
dc.subjectbērna attīstība
dc.subjectprofesionālās ievirzes skolas
dc.subjectmotivācija
dc.titleMācību pārtraukšana mūzikas skolā
dc.title.alternativeDropping out of music school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию