Show simple item record

dc.contributor.advisorČekse, Ireta
dc.contributor.authorJakovļeva, Sandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:03:50Z
dc.date.available2025-05-27T01:03:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other100618
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67363
dc.description.abstractMaģistra darbā “Profesionālā izglītības iestāde kā biznesa inkubators” autore apskata un novērtē profesionālo izglītības iestāžu lomu kā uzņēmējdarbības inkubatoriem. Maģistra darbs izstrādāts ar mērķi, lai izpētītu un veiktu analīzi par profesionālajām izglītības iestādēm kā biznesa inkubatoriem, to funkcijām un sadarbības iespējām ar privātā sektora uzņēmumiem un izstrādātu ieteikumus, kā izglītības iestādes efektīvāk varētu veicināt savas lomas nozīmīgumu kā biznesa inkubatori. Veicot zinātniskās literatūras avotu, uzņēmumu īpašnieku un augsta līmeņa vadītāju interviju analīzi, apkopojot atbildes pēc profesionālo medicīnas iestāžu studentu un absolventu anketēšanas, apkopojot pētījumu rezultātus, secināts, ka attīstot biznesa vidi izglītības iestādēs un veicot savstarpējo sadarbību starp akadēmisko un uzņēmējdarbības vidi, profesionālās izglītības iestādes spēj veikt biznesa inkubatora funkcijas. Atslēgvārdi: profesionālā izglītības iestāde, biznesa inkubators, uzņēmējdarbība.
dc.description.abstractIn her Master's thesis titled "Professional Education Institutions as Business Incubators," the author examines and evaluates the role of professional education institutions as business incubators. The objective of the Master's thesis is to research and analyze professional education institutions as business incubators, their functions, and collaboration opportunities with private sector enterprises, and to develop recommendations on how educational institutions could effectively enhance their significance as business incubators. Through a review of scientific literature sources, analysis of interviews with business owners and senior executives, compiling responses from surveys of students and graduates of professional medical institutions, and summarizing research results, it is concluded that by developing a business-friendly environment within educational institutions and fostering collaboration between academic and business environments, professional education institutions are capable of fulfilling the functions of a business incubator. Keywords: professional education institution, business incubator, entrepreneurship.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectprofesionālā izglītības iestāde
dc.subjectbiznesa inkubators
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectprofessional education institution
dc.subjectbusiness incubator
dc.titleProfesionālā izglītības iestāde kā biznesa inkubators
dc.title.alternativeProfessional education institution as a business incubator
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record