Sadarbības prasmju apguve pedagoģiskajā procesā sestajā dzīves gadā
Author
Dūda-Čača, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma “Sadarbības prasmju apguve pedagoģiskajā procesā sestajā dzīves gadā”. Darba mērķis ir teorētiski analizēt un empīriski pārbaudīt sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā pirmsskolā bērna 6.dzīves gadā. Teorētiskā daļā tiek analizēta literatūra par sadarbību, sadarbības prasmēm, pedagoģisko procesu, noskaidrots 5-6 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums. Empīriskajā daļā veikts pētījumu par sadarbības prasmju sekmēšanas iespējām pedagoģiskajā procesā. Iegūtie rezultāti sniedza atbildi uz pētījuma jautājumu - tika noskaidrots, ar kādiem nosacījumiem var sekmēt 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmes. Apjoms: 43 lpp., 10 attēli, 3 tabulas, 1 pielikums un 19 literatūras avoti. Title of qualification work: “Learning cooperation skills in the pedagogical process in the sixth year of life.” The aim of the work is to theoretically analyse and empirically examine the possibilities for promoting cooperation skills in the pedagogical process in preschool during the 6th year of the child's life. A theoretical part analyses literature about cooperation, cooperation skills, pedagogical process, and finds out the developmental characteristics of 5–6-year-old kids. In the empirical part, completed research about opportunities to improve cooperation skills in the pedagogical process. The results gave an answer to the initial question and the conditions under which cooperation skills of 6-year-olds can be promoted were clarified. Volume of the work: 43 pages, 10 pictures, 3 tables, 1 attachment and 19 literature sources.