Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorNikuļenkova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:09Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other101808
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67436
dc.description.abstractKvalifikācija darba temats: “ 3-4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana vizuālajā mākslā ”. Darba autore: Viktorija Nikuļenkova Kvalifikācijas darba apjoms: 47 lpp., 6 tabulas, 11 attēli, 1 pielikumi, izmantoti 31 literatūras avots. Kvalifikācijas darbu veido divas daļas. Pirmā daļa veltīta zinātniskās literatūras analīzei par iztēli un tās attīstību pirmsskolas izglītības iestādē. Tāpat pirmajā daļā tika raksturota vizuālās mākslas nozīme pirmsskolas izglītības iestādē, 3 – 4 gadīgo bērnu attīstības likumsakarības un iztēles attīstības iespējas vizuālajā mākslā. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā tika veikts empīrisks pētījums. Pētījuma rezultāti deva atbildi uz kvalifikācijas darba jautājumu: Kādas tehnikas un paņēmieni veicina iztēles attīstību 3- 4 gadīgiem bērniem? Pamatojoties uz kvalifikācijas darba materiāliem, tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Kvalifikācijas darbs balstās uz D.Сelmiņas, B. Frīdenbergas, A.Ozoliņas Nucho, M. Vidneres, A.Samusevičas un citu autoru teorētiskajām atziņām.
dc.description.abstractTopic of the qualification paper: " Promotion of imagination development of 3 - 4 years old choildren in vizual art". Author of qualification paper: Viktorija Nikulenkova Volume of the qualification paper: 47 pages, 6 tables, 11 pictures, 1 appendices, 31 literature sources are used. The qualification paper consists of two parts. The first part is devoted to the analysis of scientific literature on imagination and its development in preschool education. Also, in the first part, the importance of visual art in a preschool educational institution, the regularity of development of 3-4-year-old children and the possibilities of imagination development in visual art were described. An empirical study was conducted in the practical part of the qualification paper. The results of the research gave an answer to the question of the qualification paper: What techniques and methods contribute to the development of imagination in 3-4 year old children? Based on the materials of the qualification paper, conclusions were made and proposals were made. The qualification paper is based on the theoretical knowledge of D. Сelmiņa, B. Frydenberga, A. Ozoliņa Nucho, M. Vidnera, A. Samuseviča and other authors.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectiztēle
dc.subjectveicināšana
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectzimēšana
dc.title3-4 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana vizuālajā mākslā
dc.title.alternativePromotion of imagination development of 3-4 years old children in visual art
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию