"Datortīkli" mācību materiālu izstrāde vidusskolai Programmēšana II kursam.
Author
Čeliševa, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kiris, Kaspars
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore: Jeļena Čeliševa. Darba vadītājs: Lekt. Kaspars Kiris. "Datortīkli" mācību materiālu izstrāde vidusskolai Programmēšana II kursam. Diplomdarbs ir izstrādāts latviešu valodā, 59 lappuses, 13 attēli, 7 tabulas, 28 literatūras avoti, 2 pielikumi. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt mācību materiālus vidusskolas kursam Programmēšana II modulim “Datortīkli”, lai parādītu skolēniem IKT profesiju klāstu, veicinātu viņu motivāciju nodarboties ar vadu un bezvadu tīkla risinājumiem, kā arī paplašinātu un padziļinātu vidusskolēnu prasmes IKT nozarē. Dažādojot mācību stundas papildinot tos ar jauniem mācību materiāliem vēlos arī paaugstināt skolēnu motivāciju, vēlmi pielietot iegūtās zināšanas ikdienā. Kopumā autore secina, ka skolotājam ir ļoti liels izaicinājums atbilstošā temata mācību materiālu trūkums, kas būtiski paaugstina pedagoga darba intensitāti un slodzi, lai sagatavotu kvalitatīvus mācību materiālus stundām un kvalitatīvi veikt savu darbu. The author of the diploma paper is Jelena Celiseva, supervised by Lecturer Kaspars Kiris, titled "Computer networks" the development of study materials for secondary school Programming II course. The diploma paper is written in Latvian and contains 59 pages, 13 figures, 7 tables, 28 literature sources, and 2 appendices. The aim of the diploma paper is to develop study materials for course of secondary school Programming II module "Computer networks", aiming to introduce students to various ICT professions, enhance their motivation to engage with wired and wireless network solutions, expand and increase insight of secondary school students in ICT area. By diversifying study hours with new materials, the goal is to increase the motivation of students and their desire to apply acquired knowledge in daily life. In general, it can be concluded that teachers face a significant challenge due to the lack of appropriate study materials on the subject that significantly increases the intensity and workload of educators in preparing high-quality study materials for classes and performing their work effectively.