dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Traškova, Aiga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:04:15Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:04:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 102146 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67457 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba nosaukums: Digitālo rīku izmantošana lasītprasmes apguvē 6-7 gadus veciem bērniem Darba autore ir novērojusi, ka mūsdienās digitālo uzdevumu iekļaušana ikdienas mācību procesā bērniem ir kļuvusi par būtisku izglītības inovāciju. Digitālie resursi var būtiski uzlabot bērnu informācijas uztveres spējas un veicināt ilgstošu koncertēšanos. Ar šo darbu autore vēlās izpētīt digitālo rīku izmantošanas priekšrocības lasītprasmes apguvē un izcelt mūsdienīgo tehnoloģiju pozitīvās puses. Autore vēlas arī izpētīt, kā šos risinājumus var integrēt pirmsskolas ikdienā, nekaitējot bērnu fiziskajai un emocionālajai veselībai. Pētījuma mērķis: Pētīt un praktiski pārbaudīt digitālo rīku izmantošanu lasītprasmes apguvē 6-7 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek analizētas atziņas par digitālo rīku izmantošanu lasītprasmes apguves veicināšanai, kas tiek pārbaudīts arī darba empīriskajā daļā. Digitālie rīki lasītprasmes apguvē var kalpot, kā līdzeklis, kas veicina lasīšanas motivāciju, jo ar šo rīku palīdzību ir iespējams radīt bērniem interesi, kā arī pozitīvas emocijas. Digitālo rīku pielietojums lasīšanas apguves veicināšanai piedāvā plašu un daudzveidīgu iespēju klāstu, tāpēc to nevar vispārināt. Lai sasniegtu optimālos rezultātus, ir būtiski šos rīkus pielāgot katra bērna individuālajām vajadzībām un konkrētiem uzdevumiem. Atslēgas vārdi: Digitālie rīki, lasītprasme, apguve, pirmsskola, pedagoģiskais process Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits - 11 Pielikumu skaits - 3 Tabulu skaits - 3 Attēlu skaits – 5 Kopējais lappušu skaits - 35 | |
dc.description.abstract | Authors: Aiga Traskova Title of qualification work: Digital tool usage to acquire reading skills for 6-7 year old children. The author has observed that nowadays, the inclusion of digital tasks in the everyday learning process is an important educational innovation. Digital resources can significantly improve children's ability to perceive information and promote sustained learning. Through this work, the author intends to explore the use of digital tools The author also wants to explore how these solutions can be integrated into the everyday life of preschool children without harming their physical and emotional health. The aim of the study is to investigate and test in practice the use of digital tools in the literacy of children aged 6-7 years. The theoretical part of the study analyses the findings on the use of digital tools for literacy, which are also tested in the empirical part of the paper. Digital ricks can serve as a tool to promote reading motivation in literacy learning, as they can be used to create interest and positive emotions in children. The use of digital rhymes to support reading learning offers a wide and it cannot be generalised. In order to achieve optimal results, it is essential to adapt these tools to the individual needs and specific tasks of each child. Keywords: digital games, literacy, learning, pre-school, pedagogical process Number of bibliographic list items – 11 Number of attachments – 3 Number of tables – 3 Number of pages -35 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Digitālie rīki | |
dc.subject | lasītprasme | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | pedagoģiskais process | |
dc.subject | pre-school | |
dc.title | Digitālo rīku izmantošana lasītprasmes apguvē 6-7 gadus veciem bērniem | |
dc.title.alternative | Digital tool usage to acquire reading skills for 6-7 year old children. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |