Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorKorol, Viktoriia
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:17Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102280
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67468
dc.description.abstractSkolotāja pieredzes darbs pēta interaktīvo metožu pielietojumu un efektivitāti, lai veicinātu 4. klases skolēnu līdzdalību un iesaistīšanos angļu valodas stundās. Diplomdarbs sākas ar teorētisku pārskatu, kurā tiek apspriesta skolēnu iesaistīšanās izglītības panākumu nodrošināšanā, kam seko gadījuma pētījums ar rūpīgu dažādu klasē izmantoto interaktīvo metožu pārbaudi, piemēram, digitālie rīki, lomu spēles, sadarbības projekti un spēļošana. Dati šim pieredzes darbam tika vākti, izmantojot dažādas kvalitatīvas un kvantitatīvās metodes, piemēram, intervijas ar angļu valodas skolotājiem, anketas, novērojumus klasē un studentu personīgās atsauksmes. Rezultāti liecina, ka interaktīvas metodes palielina skolēnu iesaisti, uzlabo angļu valodas zināšanas un veido dinamisku un iekļaujošu mācību vidi. Šajā pieredzes darbā tiek apskatītas arī grūtības, kas saistītas ar interaktīvu metožu iekļaušanu standarta mācību sistēmā, un sniedz skolotājiem praktiskus padomus par to, kā veiksmīgi izmantot šīs interaktīvās metodes, lai maksimāli palielinātu studentu iesaistīšanos un mācību rezultātus. Integrējot tradicionālās pieejas ar interaktīvām metodēm, šis pētījums izceļ interaktīvu metožu potenciālu, lai mainītu parasto izglītības vidi, padarot to saistošāku, atsaucīgāku un veiksmīgāku mūsdienu studentiem. Atslēgvārdi: Interaktīvas metodes, studentu iesaistīšanās, angļu valodas mācīšana, aktīvā mācīšanās, iIzglītības tehnoloģija, klases vide, mācību stratēģijas, studentu līdzdalība, spēļošana, mācīšanās sadarbībā.
dc.description.abstractTeacher’s Portfolio explores the application and efficacy of interactive techniques to enhance participation and engagement among Form 4 students in English language lessons. The Teacher’s Portfolio begins with a theoretical overview that discusses the importance of students’ engagement in educational success, followed by a case study with thorough examination of different interactive techniques used in the classroom, such as digital tools, role-playing, collaborative projects, and gamification. Data for this Teacher’s Portfolio were collected using a variety of qualitative and quantitative methods, such as interviews with English teachers, surveys, classroom observations, and personal feedback from students. The results show that interactive techniques increase students’ involvement, enhance English understanding, and build a dynamic and inclusive learning environment. This Teacher’s Portfolio also tackles the difficulties of incorporating such interactive techniques into standard teaching frameworks and provides practical advice for teachers on how to successfully use these interactive techniques in order to maximise students’ engagement and learning results. By integrating traditional approaches with interactive techniques, this study highlights the potential for such interactive techniques to revolutionise the conventional educational environment, making it more engaging, responsive, and successful for today’s students. Keywords: interactive techniques, students’ engagement, English language teaching, active learning, educational technology, classroom environment, teaching strategies, students’ participation, gamification, collaborative learning.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectInteraktīvas metodes, klases vide, mācību stratēģijas, studentu līdzdalība, spēļošana.
dc.subjectstudentu iesaistīšanās
dc.subjectangļu valodas mācīšana
dc.subjectaktīvā mācīšanās
dc.subjectiIzglītības tehnoloģija
dc.titleInteraktīvie paņēmieni 4. klases skolēnu līdzdalības veicināšanai angļu valodas stundās
dc.title.alternativeInteractive Techniques to Increase Form 4 Students’ Participation in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию