Diktātu uzdevumi 5.klases skolēnu angļu valodas klausīšanās prasmju veicināšanai
Author
Fabrīcius, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Klausīšanās ir kompleksa aktivitāte, kas sagādā grūtības audzēkņiem un liek skolotājiem meklēt jaunus veidus, kā uzlabot skolēnu klausīšanās prasmi. Šajā diplomdarbā tiek pētīts, kā diktāta uzdevumi uzlabo 5. klases skolēnu klausīšanās prasmi angļu valodā. Gadījuma izpēte tika veikta kādā vidusskolā. Gadījuma izpētē tika iesaistīti deviņpadsmit 5. klases skolēni. Tika izmantotas trīs datu vākšanas metodes - intervija ar pieredzējušu skolotāju, klausīšanās prasmju pirms- un pēcvērtējuma tests un skolēnu anketēšana. Pētījuma rezultāti liecina, ka diktāta nodarbības skolēniem ir interesantas un var uzlabot ne tikai klausīšanās, bet arī citas valodas prasmes. Pētījuma rezultāti var kalpot kā noderīgs materaiāls skolotājiem, kas meklē jaunus veidus kā uzlabot savu skolēnu klausīšanas prasmi angļu valodā. Listening is a complex activity that presents difficulties to learners and challenges teachers to find new ways to improve their students' listening skills. This Diploma Paper researches how dictation activities improve Grade 5 students' listening skills in English. The case study was carried out in a Public Secondary School. Nineteen Grade 5 students were involved in the case study. Three data collection methods were used: an interview with an experienced teacher, a pre-assessment and post-assessment listening skills test, and a student questionnaire. The research results show that dictation activities are interesting for students and can improve their listening and other language skills. The research results can be a valuable resource for the teachers looking for new methods how to improve their students' listening skills.