Show simple item record

dc.contributor.advisorZālīte-Supe, Zinta
dc.contributor.authorSkore, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-27T01:04:21Z
dc.date.available2025-05-27T01:04:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other102411
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67482
dc.description.abstractMūsdienu izglītības sistēmā tehnoloģiju bagātinātā mācīšanās un SMART jeb digitālā pedagoģija kļūst arvien nozīmīgāka, uzsverot tehnoloģiju lietošanu ar skaidru mērķi, pilnveidojot mācību procesu. Šajā pētījumā tiek apskatīta pasaulē populārās datorspēles Minecraft versija Minecraft Education, kura radīta, lai papildinātu izglītības piedāvājumu. Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kā sākumsskolas 3. klases dabaszinību mācību priekšmeta nodarbībās var integrēt spēlē balstīto platformu Minecraft Education mācību mērķu sasniegšanai. Pētījuma pamatā tika piemērota dizainā balstīta pētījuma pieeja, kura īstenota kombinējot vairākas kvalitatīvās pētījuma metodes. Pētījuma rezultātā ir izstrādāta un 3 ciklos validēta nodarbība “Debespuses un sava klases plāna izveide”, kura atbilst Skola2030 dabaszinību mācību priekšmeta 3.klases programmas parauga mācību mērķiem, iekļaujot Minecraft Education pasauli un tai atbilstošus metodiskos materiālus. Kā arī izstrādātas vadlīnijas pedagogiem mērķtiecīgam mācību procesam ar Minecraft Education un pasauļu izveidi. Maģistra darba apjoms ir 141 lpp. iekļauti 10 attēli, 8 tabulas, kā arī izmantoti 127 literatūras avoti un pievienoti 16 pielikumi. Atslēgvārdi: Minecraft Education, dabaszinības, sākumskola, tehnoloģiju bagātināta mācīšanās
dc.description.abstractTechnology-enhanced learning and SMART or digital pedagogy are becoming increasingly important in today's education system, emphasising the use of technology with the explicit aim of improving the learning process. This study focuses on Minecraft Education, a version of the world popular computer game Minecraft designed to complement the educational offer. The aim of the master thesis is to investigate how the game-based platform Minecraft Education can be integrated in the primary school 3rd grade science subject to achieve the learning objectives. The study was based on a design-based research approach, implemented by combining several qualitative research methods. As a result of the research, the lesson "Creating a Skyside and a Classroom Plan" has been developed and validated in 3 cycles, which meets the learning objectives of the Skola2030 model curriculum for natural science subject grade 3, including the Minecraft Education world and its corresponding methodological materials. Guidelines for teachers for targeted learning with Minecraft Education and the creation of worlds have also been developed. The Master's thesis consists of 141 pages, 10 figures, 8 tables, 127 references and 16 appendices. Keywords: Minecraft Education, natural science, primary school, technology-enhanced learning
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMinecraft Education
dc.subjectDabaszinības
dc.subjectSākumskola
dc.subjectTehnoloģiju bagātināta mācīšanās
dc.titleSĀKUMSKOLAS DABASZINĪBU MĀCĪBU LĪDZEKĻA UN METODIKAS IZSTRĀDE MĀCĪŠANĀS MĒRĶU SASNIEGŠANAI SPĒLĒ BALSTĪTAJĀ PLATFORMĀ MINECRAFT EDUCATION
dc.title.alternativeDevelopment of a teaching tool and methodology for primary school nature science to achieve learning objectives in the game-based platform Minecraft Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record