Kustību rotaļas 4-5 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju apguves nostiprināšanai
Author
Neimane, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Alise Neimane Darba tēma: Kustību rotaļas 4-5 gadu vecu bērnu matemātisko prasmju apguves nostiprināšanai. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju veidošanos, izmantojot kustību rotaļu. Darbā apskatīti un analizēti tādu autoru darbi kā R. Andersone, E. Krastiņa, J. Mencis, D. Augstkalne, D. Bethere, V. Golubina u.c., kā arī izmantoti Skola2030 materiāli. Iegūtie rezultāti: Veicot bērnu matemātisko prasmju novērtējumu pētījuma sākumā un beigās, autore secina, ka izmantotās kustību rotaļas ir palīdzējuši veicināt bērnu matemātiskās prasmes. Darba apjoms: darbs sastāv no 53 lpp., darbā izmantoti 10 attēli, 4 tabulas, 49 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: pirmsskola, matemātika, prasmes, kustību rotaļas, 2.posms. Author of the work: Alise Neimane The topic of the work: Movement games for strengthening the learning of mathematical skills of 4-5 year old children. The purpose of the work: to theoretically and practically study the formation of mathematical skills of 4-5-year-old children using movement play. The work examines and analyzes the works of such authors as R. Andersone, E. Krastiņa, J. Mencis, D. Augstkalne, D. Bethere, V. Golubina, etc., as well as Skola2030 materials are used. Obtained results: By assessing children's mathematical skills at the beginning and at the end of the study, the author concludes that the movement games used have helped to promote children's mathematical skills. Work volume: the work consists of 53 pages. (excluding attachments). The work uses 10 images, 4 tables, 49 items of the bibliographic list and 1 appendix. Key words: preschool, mathematics, skills, movement games, 2nd stage.