Skaitīšanas apguve pirmsskolā āra nodarbības otrajā izglītības posmā
Author
Načisa, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jūlija Naciša Bakalaura darba apjoms: 49 lpp, 2 attēli, 3.pielikumi, izmantoti 41 literatūras avoti Darbā tiek analizēts otrā izglītības posmā bērnu skaitīšanas prasmes aguve. Tiek izstrādātas un piedāvātas rotaļsspēles bērnu skaitīšanas un matemātisko prasmju attīstībai. Tika veikts pētījums, kurā aprakstīts otrā izglītības posmā bērnu skaitīsanas prasmes attīstības dinamika izmantojot rotaļspēles. Pētījuma mērķis: izpētīt skaitīšanas prasmes apguves iespējas āra vidē pirmsskolas 2.posmā. Pētījuma priekšmets: āra vide skaitīšanas prasmju apguvē pirmsskolas 2.posmā. Atslēgas vārdi: OTRĀ IZGLĪTĪBAS POSMĀ BĒRNI, SKAITĪŠANAS ATTĪSTĪBA, ROTAĻSPĒLES. Darbu var lietderīgi izmantot pirmsskolas skolotājiem. Author of the work: Júlija Naciša Volume of bachelor thesis: 49 pages, 2 pictures, 3 appendices, 41 literature sources used The paper analyzes the acquisition of children's counting skills in the second stage of education. Games are developed and offered for the development of children's counting and mathematical skills. A study was conducted that describes the dynamics of the development of children's counting skills in the second stage of education using play games. The purpose of the study: to investigate the possibilities of learning counting skills in an outdoor environment in the 2nd stage of preschool. Research subject: outdoor environment in the learning of counting skills in the 2nd stage of preschool. Keywords: CHILDREN IN THE SECOND EDUCATION STAGE, DEVELOPMENT OF COUNTING, GAMES. The work can be usefully used by preschool teachers.