Показать сокращенную информацию
Skaitļu izjūtas veicināšana skolēniem 2. klasē Valdorfa pieejā balstītā matemātikas jomā
dc.contributor.advisor | Helmane, Ineta | |
dc.contributor.author | Brimerberga, Dita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T01:04:30Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T01:04:30Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 102970 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67528 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba autore: Dita Brimerberga. Bakalaura darba nosaukums: Skaitļu izjūtas veicināšana skolēniem 2. klasē Valdorfa pieejā balstītā matemātikas jomā. Darba mērķis: pētīt skolēnu skaitļu izjūtas veicināšanu matemātikas jomā Valdorfa pedagoģijā un apkopot metodes skolēnu skaitļu izjūtas veicināšanai Valdorfa pedagoģijā balstītā matemātikas apguvē 2. klasē. Īss darba teorijas apraksts: Teorētiskajā daļā tika aplūkota matemātikas joma tieši Valdorfa pedagoģijā sākumskolas posmā. Detalizēti tika izpētīts skaitļu izjūtas jēdziens, apkopojot dažādu autoru interpretācijas. Īpaša uzmanība tika pievērsta teorētiskās bāzes izpētei par skaitļu izjūtu Valdorfa pieejā. Bakalaura darba secinājumu apraksts: Noslēgumā var secināt, ka Valdorfa pedagoģija ir vērsta uz bērna vispārējo izaugsmi un attīstību, ļaujot skolēniem attīstīt ne tikai intelektuālās, bet arī mākslinieciskās, fiziskās un emocionālās prasmes. Katrā sākumskolas klasē ir noteikta gada tēma, kas saskaņota ar bērna fizisko un garīgo attīstību, un skolotājs sniedz atbilstošu informāciju un veido uzdevumus par katru tematu. Teorētiskie avoti liecina, ka Valdorfa pedagoģija palīdz vizualizēt un praktiski izprast lietu būtību, sasaistot to ar jēgpilnām zināšanām. Bakalaura darba apjoms: darbā ir 50 lappušu, 5 tabulas, 16 attēli, 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: skaitļu izjūta, Valdorfas pedagoģija, otrā klase | |
dc.description.abstract | Author of the bachelor's thesis: Dita Brimerberga. Bachelor's thesis title: Promotion of the number sense in Waldorf mathematics for students in the 2nd grade. Objective of the paper: to explore the promotion of students' number sense in the field of mathematics in Waldorf education and to compile methods for enhancing students' number sense in mathematics learning based on Waldorf pedagogy in the 2nd grade. Brief description of the theoretical framework for the thesis: In the theoretical part, the field of mathematics within the context of Waldorf education in the primary school stage was examined. The concept of number sense was thoroughly explored, encompassing various authors' interpretations. Special attention was devoted to researching the theoretical framework regarding number sense in the Waldorf approach. Description of the bachelor's thesis conclusions: In conclusion, it can be concluded that Waldorf pedagogy is focused on the overall growth and development of the child, allowing students to develop not only intellectual but also artistic, physical, and emotional skills. Each primary school class has a designated yearly theme that is aligned with the child's physical and mental development, and the teacher provides relevant information and creates tasks for each theme. Theoretical sources indicate that Waldorf pedagogy helps visualize and practically understand the essence of things by connecting them with meaningful knowledge. Volume of the bachelor thesis: the study consists of 50 pages, including 5 tables, 16 images, 30 bibliographic entries, and 3 attachments. Keywords: number sense, Waldorf pedagogy, second class, | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | skaitļu izjūta | |
dc.subject | Valdorfas pedagoģija | |
dc.subject | otrā klase | |
dc.subject | number sense | |
dc.subject | Waldorf pedagogy | |
dc.title | Skaitļu izjūtas veicināšana skolēniem 2. klasē Valdorfa pieejā balstītā matemātikas jomā | |
dc.title.alternative | Promotion of the number sense in Waldorf mathematics for students in the 2nd grade | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.