• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Labsajūtas nozares zīmola vizuālā identitāte un internetveikala dizains

Thumbnail
View/Open
299-103707-Straumane_Eliza.Stella_es20130.pdf (5.483Mb)
Author
Štraumane, Elīza Stella
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Grāvelsiņa, Elīna
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir “Labsajūtas nozares zīmola vizuālā identitāte un internetveikala dizains”. Darba mērķis ir radīt vizuālo identitāti un internetveikala dizainu zīmolam Full Of Magic labsajūtas nozarē. Darba pētnieciskajā daļā tiek apskatīta teorētiskā literatūra par labsajūtas nozari un tās tendencēm, vizuālās identitātes un internetveikala dizaina pamatprincipiem. Pētnieciskās daļas ietvaros tiek veikta dizaina paraugu analīze 12 labsajūtas nozares zīmolu vizuālajām identitātēm un internetveikalu dizainiem, balstoties uz 9 kritērijiem, kas izvirzīti, pamatojoties uz darba pirmajā daļā veiktajiem secinājumiem. Radošajā daļā tiek izstrādāta vizuālā identitāte un internetveikala dizains zīmolam Full Of Magic un aprakstīta tā tapšanas gaita.
 
The diploma thesis, "Wellness brand visual identity and online store design", aims to create a visual identity and online store design for the Full Of Magic brand in the wellness industry. The research part examines theoretical literature on wellness industry trends, basic principles of visual identity, and online store design. It includes an analysis of design samples for the visual identities and online store designs of 12 wellness brands, based on 9 criteria derived from the study. In the creative section, the visual identity and online store design for Full Of Magic are developed, detailing the creation process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67566
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV